RR Träning Sviestad 2007

Jag har i alla fall tänkt att vara där. Ni som ska dit, ta gärna med någon kompis som inte ska köra så vi kan bemanna åtminstone några posteringar.

Jag kommer att ha med mig en snygg blondin men hon är av förklarliga skäl inte lämplig vid någon postering.

watz körde 58:or förra tisdagen och den nya böjen borde väl gynna honom lite gentemot 1000cc eller??

2955122 watz körde 58:or förra tisdagen och den nya böjen borde väl gynna honom lite gentemot 1000cc eller??
Fast den nya sektionen är alldeles för hal för riktigt snabba varv, det talas om att blästra den innan SM:et men jag vet inte om det blir av.
55:or var målet om de får till fästet i den nya sektionen. :crash

Det vore kanon om någon kan köra med onboard kamera idag och lägga ut en liten snutt här. Det vore trevligt att se den nya snutten innan man kommer och kvalar på lördag... måste jobba fredag...
Någon som känner sig manad?

Det vore kanon om någon kan köra med onboard kamera idag och lägga ut en liten snutt här. Det vore trevligt att se den nya snutten innan man kommer och kvalar på lördag... måste jobba fredag...
Någon som känner sig manad?

Bra ide!!
Dessutom skulle det vara kul och veta hur man ska dreva? Set går j långsammare nu...
Ska man ha Falkendrevning? Åsen? Eller kommer man inte upp i högre toppfart än på knudan?

Lågt mycket mycket lågt

Sååå lågt...för att inte säga taskigt...
men är man kung så är man, åtminstone om man tror det sägs det..

Fyllekåt är ju inget emot vad man blir efter rr-träning. Kan fan inte vara singel längre. Flickvän sökes. Det här måste ju vara ett jätteproblem för er som är snabba och således blir superkåta.

Inte en droppe, små fluffiga vita moln och ca 15 grader:)

Fast den nya sektionen är alldeles för hal för riktigt snabba varv, det talas om att blästra den innan SM:et men jag vet inte om det blir av.
55:or var målet om de får till fästet i den nya sektionen. :crash

Skarvarna i den nya sektionen kommer att blästras imorgon förmiddag:tummenupp

Last edited:
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...