GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ser ut att bli fint väder 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Din lilla lögnare, i första passet så hade herr klant & bråttomt glömt att klicka upp styrdämparen, dessutom tuggade jag bakdäckChris Ash skrev:Snabbrapport: Fint väder men bara 2*20 min, känns lite snålt när de nu börjat ta betalt och allt....
Hojen höll i två pass men gick också ganska fett, tog det lugnt och brydde mig varken om andra eller om varvtider. Lite shakedown helt enkelt, jobbigt som fan var det också, Knutstorp är en jävla bana.....
Nr12 fick vattenläckage och missade ett pass. Oscar sprang och poserade, Metallgutten visade upp sig inför den stundande comebacken(visst fan kommer den) och i vanlig ordning körde jag om Micke ett par gånger.
Allt som allt en mycket trevlig torrpremiär!
GSXR1100R skrev:jag rökte Kiss Ass flera ggr på rakan
Roger klockade dig med gökur ifrån läktaren, 1.32 är inte så snabbt men du hade säkert roligt ändå...CorbenDallas skrev:Dags för dragracing istället kanske???![]()
![]()
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |