RR The Movie, skall spelas in på Sviestad 28/5-30-5

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Hjälp till att promota Road Racing 2004, vi söker dig som har en videokamera och kan vara på plats på SM i Linköping, tanken är att vi filmar och intrervjuar förare i alla klasser för att sedan göra en promotionfilm.

Vi vill oxå ha film ifrån dig som filmar onboard the bike :tummenupp

Posta här eller skicka pm till mig om du vill hjälpa till.

Jag fixar fotovästar och tillstånd.

Jag tar på mig hästjobbet att redigera och alla som filmar kommer att vara med i vinjetten.

Helst vill jag ha Mini DV band och försök att använd stativ.

MW ska fixa en mick i år :tummenupp

OBS Ni som vill filma MÅSTE skicka pm till mig så att jag kan fixa fotovästar & mediapass, ditt nick samt fullständiga för och efternamn.

Last edited:
Härligt, mannen :) Jag släpar med mig all tänkbar utrustning. DV med mini-lins för on-board...i alla fall på tidsträningen och förhoppningsvis race oxå om man får plats. Annars kan jag filma på herrmuggen en timme innan start :D

skicka ett pm till JB, han håller till i motardforumet. Han är i alla fall utrustad med hjälmkamera och förmodligen även dv-kamera. Hälsa från mig.

/HW

HW skrev:
skicka ett pm till JB, han håller till i motardforumet. Han är i alla fall utrustad med hjälmkamera och förmodligen även dv-kamera. Hälsa från mig.

/HW
Bra där :tummenupp nu ska vi visa Sverige att Road Racing är kul på hjul och syftet är givetvis att locka en bredare publik samt fler deltagare.

Jag har DV-Kamera och är mer än villig att ställa upp.... men hjälp en okunnig sate :näsblod Linköping ligger INTE vid vänern va? :gnissla *har inte karta framför mig heller*

Mattiaz skrev:
Jag har DV-Kamera och är mer än villig att ställa upp.... men hjälp en okunnig sate :näsblod Linköping ligger INTE vid vänern va? :gnissla *har inte karta framför mig heller*
Lidköping & Linköping är inte riktigt samma sak

Mattiaz skrev:

hehehehe...skönt att se att det inte bara är Stockholmarna som slaggade på geografin :tummenupp

Kommer vara där. Och mini-DV kameran är alltid med (sällan igång dock). Kan antingen låna ut eller montera på hojen.

Gulsnabbtrajja skrev:
Kommer vara där. Och mini-DV kameran är alltid med (sällan igång dock). Kan antingen låna ut eller montera på hojen.
Låter perfa, ta med allt ni har och filma allt vad ni kan, vi posterar oss på olika platser på banan och i olika vinklar så blir det fett :tummenupp

Ni som vill filma MÅSTE skicka pm till mig så att jag kan fixa fotovästar & mediapass, ditt nick samt fullständiga för och efternamn.

Tja!

Vi i Superbike Racingteam ställer upp med onboardcam från huvudklassen NSB!

Skall bara se till att linsen inte immar i år......

:tummenupp ]

Hjälper gärna till som posör :D har ingen DV/film/video kamera tyvärr så inga omboardlaps för min del, om inte nån lånar ut grejerna på egen risk :D

XENOMORF skrev:
Tja!

Vi i Superbike Racingteam ställer upp med onboardcam från huvudklassen NSB!

Skall bara se till att linsen inte immar i år......

:tummenupp ]
Låter kanoners, givetvis blir du skådis och nu som A förare :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Den kommer att ligga på nätet, gratis att ladda hem som vanligt :tummenupp

Men då är det ju bara de redan intresserade som ser. Om man ska promota RR så borde man ju sprida det till folk som inte laddar ner filmer från Ketogans hemsida. Eller?

Goodstuff skrev:
Men då är det ju bara de redan intresserade som ser. Om man ska promota RR så borde man ju sprida det till folk som inte laddar ner filmer från Ketogans hemsida. Eller?
Det jobbet är fom idag ditt, din nya titel ät RR Movie Promotor :tummenupp

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...