RR Licens kurs Falkenbergs Motorklubb 17-18 Oktober

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
17-18 Oktober sker RR licenskurs på Falkenbergs Motorbana.
Teori sker den 17e och praktik den 18e

Tider:
Lördag 17 Okt. Startar kursen klockan 09:30 och avslutas ca 16:30
Söndag 18 Okt. Start för praktik o uppkörning 11:00 och avslutas ca 15:00

Lördagen inleds med fika sedan teori. Lunch ingår på Lördagen.
Söndagen hoppas vi på bra väder och mycket körning så då bör man ätit ordentligt innan passet så man står sig bra i ca 4 timmar på banan.

Pris 1500 kronor.

Anmälan sker till kansliet.
Information fås av Utbildningsansvarig Patrik Johansson 0733-321175 eller Kansliet 0346-19033

Passa på att avsluta säsongen med en kurs så ni kan börja nästa säsong så fort licenskörningarna sätter igång!

Vid licenstagning är det inget krav på en påställd och/eller försäkrad hoj så även om ni har ställt av kan ni medverka om viljan finns.

Last edited:
Har du några priser?? Jag löste ju inte ut min licens i år, så jag måste ta kursen igen..

Nej har inte fått någon sådan info ännu utan bara att det är bokat denna datum. Patrik har info dock var inget 100% med tidsschemat så ville inte posta detta ännu, kommer uppdatera när det är helt spikat.

Licensen är väl vilande i 5?år om man inte löser ut den. Rätta mig om jag har fel, inte riktigt säker på åren, hört lite olika av folk.

När är sista anmälningsdag?

Information fås av Utbildningsansvarig Patrik Johansson 0733-321175 eller Kansliet 0346-19033

Antalet platser är inte obegränsade men tror inte det finns en sista datum, kursen körs oavsett antalet deltagare, men för att vara säker se ovan.

(jag vet inte mer än vad jag postade just nu, när jag fått reda på allt postar jag det, tills dess är det kansli eller Patrik som gäller)

Om någon har ringt lr ska ringa... kan ni inte då lägga upp lite info om va de kostar mm

Tack på förhand
Tommy

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla