Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
söndag till söndag finnas stuga ledig mindre än 1km ifrån alltifrån 2-6 bäddars stugor
ja e gärna me o hyr en stuga/lägenhet
var fan hittar du det? :S jag ska bara vara där från torsda till söndag, men swish ska vara hela veckan. d e vi två, kanske en person till som behöver boende. går säkert o fixa fler om man vill.
var fan hittar du det? :S jag ska bara vara där från torsda till söndag, men swish ska vara hela veckan. d e vi två, kanske en person till som behöver boende. går säkert o fixa fler om man vill.
ja kommer nog va där söndag ti söndag isf om aj får va me i en hörna i stugan
den länken som swish la upp e de bara att hon hann före
Det är ju på sommaren.Efter några bärs och lite brännvin märker man inte nån skillnad om det är tält eller stuga man sover i.
![]()
Man märker skillnaden när maten man köpte på förmiddagen är dålig redan klockan 3, när man ska duscha och bara får 2,5 minut för sin inmatade jävla femma, och när man vaknar på morgonen i fotänden av tältet och det är bastu där inne för att man gått och lagt sig med tjocktröja på för att det var så satans kallt när man skulle sova, eller när man ska tillaga maten och där står 20 andra i kö före dig till den enda kokplattan som finns i närheten.![]()
Jävla neggo!![]()
![]()
Jag har tältat där 2 år, så jag vet vad jag pratar om!
Men jag tältar nog hellre än bor utanför campingen, känns lite som att man hamnar utanför gemenskapen där ute...![]()
håller med, första gången ja ska till lelles o då vill ja vara mitt i smeeeeeten!![]()
swish, ja ska kolla om min farsa har kvar något tält. Vi tälta alltid när ja va liten o då skulle d va stort o bekvämt. (DÄrav mitt hat till tält) Kanske underlättar lite för oss om vi åtminstånde har nåt lite större.
![]()
har du inget liv eller?? bara sitter här inne å ugglar.. hmm...![]()
Ursäkta nybörjarfrågan men var ligger det?
hur åker man upp? med hojen eller? hur långt e det?
Här ligger Gotland
Lelleträffen är bara några kilometer från Visby.
Man bör åka lite färja oxå.
Mät sträckan till Visby. En del åker hoj, andra åker bil. Färja är det dock inte nån som kommer undan.
Här ligger Gotland
Lelleträffen är bara några kilometer från Visby.
![]()
Man bör åka lite färja oxå.
Mät sträckan till Visby. En del åker hoj, andra åker bil. Färja är det dock inte nån som kommer undan.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |