RR goes Lelleveckan

söndag till söndag finnas stuga ledig mindre än 1km ifrån alltifrån 2-6 bäddars stugor

ja e gärna me o hyr en stuga/lägenhet

var fan hittar du det? :S jag ska bara vara där från torsda till söndag, men swish ska vara hela veckan. d e vi två, kanske en person till som behöver boende. går säkert o fixa fler om man vill.

Det är ju på sommaren. :va Efter några bärs och lite brännvin märker man inte nån skillnad om det är tält eller stuga man sover i. :yoparty

Det är ju på sommaren. :va Efter några bärs och lite brännvin märker man inte nån skillnad om det är tält eller stuga man sover i. :yoparty

Man märker skillnaden när maten man köpte på förmiddagen är dålig redan klockan 3, när man ska duscha och bara får 2,5 minut för sin inmatade jävla femma, och när man vaknar på morgonen i fotänden av tältet och det är bastu där inne för att man gått och lagt sig med tjocktröja på för att det var så satans kallt när man skulle sova, eller när man ska tillaga maten och där står 20 andra i kö före dig till den enda kokplattan som finns i närheten. :död

Man märker skillnaden när maten man köpte på förmiddagen är dålig redan klockan 3, när man ska duscha och bara får 2,5 minut för sin inmatade jävla femma, och när man vaknar på morgonen i fotänden av tältet och det är bastu där inne för att man gått och lagt sig med tjocktröja på för att det var så satans kallt när man skulle sova, eller när man ska tillaga maten och där står 20 andra i kö före dig till den enda kokplattan som finns i närheten. :död

Jävla neggo! :rolleyes: :fyllisar

Jag har tältat där 2 år, så jag vet vad jag pratar om! :tungan
Men jag tältar nog hellre än bor utanför campingen, känns lite som att man hamnar utanför gemenskapen där ute... :rolleyes:

håller med, första gången ja ska till lelles o då vill ja vara mitt i smeeeeeten!:tummenupp

swish, ja ska kolla om min farsa har kvar något tält. Vi tälta alltid när ja va liten o då skulle d va stort o bekvämt. (DÄrav mitt hat till tält;)) Kanske underlättar lite för oss om vi åtminstånde har nåt lite större. :näsblod

håller med, första gången ja ska till lelles o då vill ja vara mitt i smeeeeeten!:tummenupp

swish, ja ska kolla om min farsa har kvar något tält. Vi tälta alltid när ja va liten o då skulle d va stort o bekvämt. (DÄrav mitt hat till tält;)) Kanske underlättar lite för oss om vi åtminstånde har nåt lite större. :näsblod

har du inget liv eller?? bara sitter här inne å ugglar.. hmm...:fyllisar

har du inget liv eller?? bara sitter här inne å ugglar.. hmm...:fyllisar

hahahh vad grundar du det på? jo ja har ett liv, jag jobbar och går i skola. men idag e ja ledig. :tummenupp

Ursäkta nybörjarfrågan men var ligger det?

Här ligger Gotland :)
Lelleträffen är bara några kilometer från Visby.
gotland.jpg

hur åker man upp? med hojen eller? hur långt e det?

Man bör åka lite färja oxå.

Mät sträckan till Visby. En del åker hoj, andra åker bil. Färja är det dock inte nån som kommer undan.

Mät sträckan till Visby. En del åker hoj, andra åker bil. Färja är det dock inte nån som kommer undan.

Wicked! Tack för upplysningen, låter som något man inte får missa, är det någon samkörning upp dit eller man tar sig dit all alone?:näsblod

Där borde finnas någon husvagnsuthyrning som kan dra dit en vagn mot en extra slant för att tälta lär vara det värsta som finns...

Last edited:
finns säkert nån liten landingsbana för amatörsflygare om man vill slippa båten:tungan

gotland.jpg

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park