RR förare & Mekaniker i Skåne med omnejd

Kryssa i vad du vill göra

• Antal röstningar
    0

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Road Racing förare & Mekaniker i Skåne med omnejd

Vad sägs om att träffas i Malmö och käka samt spela lite bowling eller liknande på kvällen Lördagen den 26/2, Rösta i pollen så bokar jag bord & banor, förslagsvis äter vi inte där vi bowlar.

Obs du kan kryssa i bägge rutorna om du vill det.

Nu är banorna bokade, det fanns bara tid mellan 17.00-18.00
Middag på Mongolian Barberque i Malmö 19.00

/Festkommiten

Last edited:
GSXR1100R skrev:
Vad sägs om att träffas i Malmö och käka samt spela lite bowling eller liknande på kvällen Lördagen den 26/2, Rösta i pollen så bokar jag bord & banor, förslagsvis äter vi inte där vi bowlar.

/Festkommiten

Självklart kommer jag om man inte är ute och reser. Låter kanon, dock så lovar jag att bowling slår du mig i. Men det är väl det enda :hihi

En kväll med enbart RR-folk hade varit kul! Först spelar ejag av er pengar på bowling, och sen sticker vi o käkar gott! :tummenupp

Otee skrev:
Självklart kommer jag om man inte är ute och reser. Låter kanon, dock så lovar jag att bowling slår du mig i. Men det är väl det enda :hihi
Du är väl alltid ute och reser :rolleyes: Oscar föreslog att vi käkar på Mando :fyllisar

Jag är på, om det inte blir bowling... Kan tyvärr inte bowla med min gamla kropp. Vad sägs om lite trevlig biljard istället :) :)

Åsa #96 skrev:
Jag är på, om det inte blir bowling... Kan tyvärr inte bowla med min gamla kropp. Vad sägs om lite trevlig biljard istället :) :)

Typiskt gamla kärringar, de är bara ute efter att hålla i kön... :tungan

Åsa #96 skrev:

Biljard är tråkigt jämfört med bowling! Du kan få vara min klotputsare så delar vi på pengarna som jag vinner... :hihi

oscar skrev:
Biljard är tråkigt jämfört med bowling! Du kan få vara min klotputsare så delar vi på pengarna som jag vinner... :hihi
Jag röstar på att vi käkar först och bowlar sen, eftersom jag är kass på alla B aktiveteter såsom bowling, bandy, brännboll och bankörning så får vi justera reglerna lite, vinnaren är den som gör jämnaste serien.

oscar skrev:

BILJARD TRÅKIGT!!!??? VA? Nu blir jag upprörd, vissa av oss råkar äga en biljardhall och är inte alls glad för sån reklam, du förväxlar nog lättare med roligare. Biljard är svårare, men det ska väl inte vara ett hinder på denna sidan. Nu blev jag lite ledsen i ögat... :(

sorry för inlägget i ert racing forum, men var tvungen... :hihi

oscar skrev:
Nog för att du bor i radhus, men nu börjar du verkligen bli mesig! Förloraren betalar har alltid funkat bra! :D
Jag har inget klotsinne, hälften landar i rännan, eftersom jag är arrangör så bestämmer jag allt, dessutom kommer vi att ha alkotestare på plats för att se att alla är dopade.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti