Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kjelle skrev:Ja, jag tänker då fan inte komma eftersom den här mannen från Skåne försökte förföra min flickvän på festen, se bildbevis!![]()
![]()
Nog för att han har den där djuriska, sexiga utstrålningen som lockar till sig både män och kvinnor, sån där "animal magnetism" eller vad dom nu kallar det, men sådana risker kan jag inte ta någon mer gång.![]()
Mr K skrev:Kom igen nu era sittkissare, Sperminatorn är ju sugen så häng på han ......
Tengil:
Glömde jag min duschcreme hos dig? Då kan du få den och tänka på mig varje gång du använder den på din nakna kropp ...... grrrrrrrrr
Örebro -----> Festen
47mil snabbaste vägen
44mil kortaste vägen
haha, jag undrade vad hon höll på med, med tanke på MrKs allvarliga min.Kjelle skrev:Ja, jag tänker då fan inte komma eftersom den här mannen från Skåne försökte förföra min flickvän på festen, se bildbevis!![]()
![]()
Nog för att han har den där djuriska, sexiga utstrålningen som lockar till sig både män och kvinnor, sån där "animal magnetism" eller vad dom nu kallar det, men sådana risker kan jag inte ta någon mer gång.![]()
Tengil skrev:Jo... den står där. Jag har inte vågat använda den då jag tänkte att den kan vara besudlad...![]()
Skulle vara jävligt kul att komma. Iofs, skulle ju kunna komma ner lördagen om jag fixar hojen på fredag kväll... Får undersökas!
Thermo: Är du på isf?![]()
crashtestdummy skrev:haha, jag undrade vad hon höll på med, med tanke på MrKs allvarliga min.
"-är prostata svullen?"
"-jag vet inte, så här känns kjelles med"
![]()
Det var juh tvärtom! Som du ser på bilden så var jag tvången att sätta mig på hennes händer så hon skulle sluta och tafsa på mig ........ Blom började bli svartis .....Kjelle skrev:Ja, jag tänker då fan inte komma eftersom den här mannen från Skåne försökte förföra min flickvän på festen, se bildbevis!![]()
![]()
Kyckling skrev:Hon var lite i gasen där ett tag va?![]()
Mr K skrev:Det var juh tvärtom! Som du ser på bilden så var jag tvången att sätta mig på hennes händer så hon skulle sluta och tafsa på mig ........ Blom började bli svartis .....
Kjelle skrev:![]()
![]()
![]()
Har just mailat den bilden till damen ifråga, att njuta av på jobbet i morgon.
Kycklo, du HAR för lite att göra.....![]()
VA!!! så låter det nu!Linda_M skrev:Vill dementera ryktet om att jag har tafsat på Mr K´s rumpa. Skulle bara ta min tröja som han satt på. Tafsar endast på min blivande man, doktor grogg.
Tack för en trevlig fest, även mammor får ha kul ibland.![]()
/Linda
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP