RR´s sommarfest i Kristianstad

Sorry, SMSMfinal då...

Kom igen nu era sittkissare, Sperminatorn är ju sugen så häng på han ......

Tengil:
Glömde jag min duschcreme hos dig? Då kan du få den och tänka på mig varje gång du använder den på din nakna kropp ...... grrrrrrrrr

Örebro -----> Festen
47mil snabbaste vägen
44mil kortaste vägen

Ja, jag tänker då fan inte komma eftersom den här mannen från Skåne försökte förföra min flickvän på festen, se bildbevis! :arsele :D

Nog för att han har den där djuriska, sexiga utstrålningen som lockar till sig både män och kvinnor, sån där "animal magnetism" eller vad dom nu kallar det, men sådana risker kan jag inte ta någon mer gång. :3freak

Bifogat

• PICT0187.sized.jpeg
    PICT0187.sized.jpeg
    54.1 KB · Visningar: 65
Kjelle skrev:
Ja, jag tänker då fan inte komma eftersom den här mannen från Skåne försökte förföra min flickvän på festen, se bildbevis! :arsele :D

Nog för att han har den där djuriska, sexiga utstrålningen som lockar till sig både män och kvinnor, sån där "animal magnetism" eller vad dom nu kallar det, men sådana risker kan jag inte ta någon mer gång. :3freak

HAHAHAHAHAHAH :yoparty :yoparty

Mr K skrev:
Kom igen nu era sittkissare, Sperminatorn är ju sugen så häng på han ......

Tengil:
Glömde jag min duschcreme hos dig? Då kan du få den och tänka på mig varje gång du använder den på din nakna kropp ...... grrrrrrrrr

Örebro -----> Festen
47mil snabbaste vägen
44mil kortaste vägen

Jo... den står där. Jag har inte vågat använda den då jag tänkte att den kan vara besudlad... :rolleyes:

Skulle vara jävligt kul att komma. Iofs, skulle ju kunna komma ner lördagen om jag fixar hojen på fredag kväll... Får undersökas!

Thermo: Är du på isf? :fyllisar

Kjelle skrev:

haha, jag undrade vad hon höll på med, med tanke på MrKs allvarliga min.
"-är prostata svullen?"
"-jag vet inte, så här känns kjelles med"
:hihi

Tengil skrev:
Jo... den står där. Jag har inte vågat använda den då jag tänkte att den kan vara besudlad... :rolleyes:

Skulle vara jävligt kul att komma. Iofs, skulle ju kunna komma ner lördagen om jag fixar hojen på fredag kväll... Får undersökas!

Thermo: Är du på isf? :fyllisar

jaaaaaaaaaaa

crashtestdummy skrev:
haha, jag undrade vad hon höll på med, med tanke på MrKs allvarliga min.
"-är prostata svullen?"
"-jag vet inte, så här känns kjelles med"
:hihi

Ja, det är ju en sån där "Gamla män och unga brudar"-sak......

(No offense Mr K, du är säkert inte lika gammal som jag.)

Kjelle skrev:

Det var juh tvärtom! Som du ser på bilden så var jag tvången att sätta mig på hennes händer så hon skulle sluta och tafsa på mig ........ Blom började bli svartis .....

Hon var lite i gasen där ett tag va? :D

Bifogat

• MrKtext.jpg
    MrKtext.jpg
    44.6 KB · Visningar: 72
Mr K skrev:
Det var juh tvärtom! Som du ser på bilden så var jag tvången att sätta mig på hennes händer så hon skulle sluta och tafsa på mig ........ Blom började bli svartis .....

:D
Aha, det var DÅ han blev så här:

Bifogat

• IMG_8256.jpg
    IMG_8256.jpg
    5 KB · Visningar: 84
Kjelle skrev:
:rofl :rofl :rofl

Har just mailat den bilden till damen ifråga, att njuta av på jobbet i morgon.

Kycklo, du HAR för lite att göra..... :D

passa på att ta med den här oxå åt henne för att på mina hur hon mådde dagen efter :hihi :hihi :hihi :hihi hälsa från mej

Bifogat

• PICT0437.JPG
    PICT0437.JPG
    30.4 KB · Visningar: 62
Vill dementera ryktet om att jag har tafsat på Mr K´s rumpa. Skulle bara ta min tröja som han satt på. Tafsar endast på min blivande man, doktor grogg.
Tack för en trevlig fest, även mammor får ha kul ibland. :)
/Linda

Last edited:
Linda_M skrev:
Vill dementera ryktet om att jag har tafsat på Mr K´s rumpa. Skulle bara ta min tröja som han satt på. Tafsar endast på min blivande man, doktor grogg.
Tack för en trevlig fest, även mammor får ha kul ibland. :)
/Linda
VA!!! så låter det nu!

Tidigare vid vattenscooter körningen ....
Eftersom jag åkte som en vante efter maskinen i vattnet så höll mina kallingar på att åka av och jag blottade delar av min rumpa och då hördes mummlet från bryggan och strandkanten .....

"...den där Mr K har en riktigt najsig bajslåda ..... den måste jag få klämma lite på sen ......" :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

.....eller va det blom som sa det :va

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...