Royal Enfield GT650 alernativ till rullator?

En av få retro hojar som faktiskt väcker ha begär!

Mjae, men den förra Continentalen kunde jag ge några stilpoäng...

Bifogat

• Royal Enfield Continental GT.jpg
    Royal Enfield Continental GT.jpg
    163 KB · Visningar: 67
Nä men alla människor är inte helt överhypade över senaste tekniken. Jag är en av dom. Så att dom inte kommit längre ses snarare som en fördel.

Last edited:
Hjälpte grann gubben, med hans klistrade koppling på hans royal enfield bullet, tror jag det var den hette. Det var nåt charmigt med fullständiga enkelheten.

tycker dom är riktigt fräna :tummenupp

Helt ok hoj enkelhet uppskattas, var intresserad att provklämma på Triumph speed twin när den kom ut.

Men hur får de godkänt att sälja en luft/oljekyld hoj, har inte Ducati tvingats sluta tillverka luftkylda?

Helt ok hoj enkelhet uppskattas, var intresserad att provklämma på Triumph speed twin när den kom ut.

Men hur får de godkänt att sälja en luft/oljekyld hoj, har inte Ducati tvingats sluta tillverka luftkylda?

Bara om man skall ha ut effekt...

Ascool hoj!
Om det fanns en ordentlig agentur i Sverige så skulle jag nog kunna tänka mig att köpa en.
Men att lägga dessa pengar på en Indisk hoj utan att veta att det finns återförsäljare och serviceställen att vända sig till är inte aktuellt.
Jag utgår från att kvalitén inte är på japannivå.

Men en cool hoj är det ju

Jag har gått med rullator i sommar och utan att testat den hojen skulle jag välja den där GT650 alla gånger framför rullatorn ;)

Ascool hoj!
Om det fanns en ordentlig agentur i Sverige så skulle jag nog kunna tänka mig att köpa en.
Men att lägga dessa pengar på en Indisk hoj utan att veta att det finns återförsäljare och serviceställen att vända sig till är inte aktuellt.

Generellt är det bra kvalle på royal enfield. Nog är det här en annan modell men ändå.

Hon har verkligen kört den så gott som överallt.

Ascool hoj!

Återförsäljare med tillhörande service och reparationer finns ju, Norvalla i Smedstorp. Även Ural ingår i deras utbud.
http://www.norrvalla.se/motorcyklar/royal-enfield
Men, det är ju en bit bort från Hägersten. 60 mil,typ

Återförsäljare med tillhörande service och reparationer finns ju, Norvalla i Smedstorp. Även Ural ingår i deras utbud.
http://www.norrvalla.se/motorcyklar/royal-enfield
Men, det är ju en bit bort från Hägersten. 60 mil,typ

Aha, nu läste jag lite mer noggrant. Ja, Norvalla är väl bara åteförsäljare, inte agent. Så nu behöver ingen annan rätta mig, om jag inte har fel igen. Tidig morgon, trött.

Är det bara jag som tycker att enkelsadeln ser ut som rumphuggen på GT650? Tycker inte att kutsen följer resten av linjerna på hojen och sen sticker ju ramen ut långt bakom den, tycker faktiskt att den är snyggare med dubbeldynan även km den då tappar lite av cafestuket.

Med en lite längre kuts som skulle ha samma form som övre delen på bakändan av tanken skulle den ju vara skitsnygg.

Nyheter
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år