Royal Enfield GT650 alernativ till rullator?

En av få retro hojar som faktiskt väcker ha begär!
 
Mjae, men den förra Continentalen kunde jag ge några stilpoäng...
 

Bifogat

  • Royal Enfield Continental GT.jpg
    Royal Enfield Continental GT.jpg
    163 KB · Visningar: 67
Nä men alla människor är inte helt överhypade över senaste tekniken. Jag är en av dom. Så att dom inte kommit längre ses snarare som en fördel.
 
Last edited:
Hjälpte grann gubben, med hans klistrade koppling på hans royal enfield bullet, tror jag det var den hette. Det var nåt charmigt med fullständiga enkelheten.
 
tycker dom är riktigt fräna :tummenupp
 
Helt ok hoj enkelhet uppskattas, var intresserad att provklämma på Triumph speed twin när den kom ut.

Men hur får de godkänt att sälja en luft/oljekyld hoj, har inte Ducati tvingats sluta tillverka luftkylda?
 
Helt ok hoj enkelhet uppskattas, var intresserad att provklämma på Triumph speed twin när den kom ut.

Men hur får de godkänt att sälja en luft/oljekyld hoj, har inte Ducati tvingats sluta tillverka luftkylda?

Bara om man skall ha ut effekt...
 
Ascool hoj!
Om det fanns en ordentlig agentur i Sverige så skulle jag nog kunna tänka mig att köpa en.
Men att lägga dessa pengar på en Indisk hoj utan att veta att det finns återförsäljare och serviceställen att vända sig till är inte aktuellt.
Jag utgår från att kvalitén inte är på japannivå.

Men en cool hoj är det ju
 
Jag har gått med rullator i sommar och utan att testat den hojen skulle jag välja den där GT650 alla gånger framför rullatorn ;)
 
Ascool hoj!
Om det fanns en ordentlig agentur i Sverige så skulle jag nog kunna tänka mig att köpa en.
Men att lägga dessa pengar på en Indisk hoj utan att veta att det finns återförsäljare och serviceställen att vända sig till är inte aktuellt.
Jag utgår från att kvalitén inte är på japannivå.

Men en cool hoj är det ju

Generellt är det bra kvalle på royal enfield. Nog är det här en annan modell men ändå.


Hon har verkligen kört den så gott som överallt.
 
Ascool hoj!
Om det fanns en ordentlig agentur i Sverige så skulle jag nog kunna tänka mig att köpa en.
Men att lägga dessa pengar på en Indisk hoj utan att veta att det finns återförsäljare och serviceställen att vända sig till är inte aktuellt.
Jag utgår från att kvalitén inte är på japannivå.

Men en cool hoj är det ju

Återförsäljare med tillhörande service och reparationer finns ju, Norvalla i Smedstorp. Även Ural ingår i deras utbud.
http://www.norrvalla.se/motorcyklar/royal-enfield
Men, det är ju en bit bort från Hägersten. 60 mil,typ
 
Återförsäljare med tillhörande service och reparationer finns ju, Norvalla i Smedstorp. Även Ural ingår i deras utbud.
http://www.norrvalla.se/motorcyklar/royal-enfield
Men, det är ju en bit bort från Hägersten. 60 mil,typ

Aha, nu läste jag lite mer noggrant. Ja, Norvalla är väl bara åteförsäljare, inte agent. Så nu behöver ingen annan rätta mig, om jag inte har fel igen. Tidig morgon, trött.
 
Är det bara jag som tycker att enkelsadeln ser ut som rumphuggen på GT650? Tycker inte att kutsen följer resten av linjerna på hojen och sen sticker ju ramen ut långt bakom den, tycker faktiskt att den är snyggare med dubbeldynan även km den då tappar lite av cafestuket.

Med en lite längre kuts som skulle ha samma form som övre delen på bakändan av tanken skulle den ju vara skitsnygg.
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top