crashtestdummy
Ompa ompa.
vad är den där dubbla koniska cylindern i bakgrunden till??Axxexs skrev:2199541En bild till på ett regndäck bak till Rossi.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vad är den där dubbla koniska cylindern i bakgrunden till??Axxexs skrev:2199541En bild till på ett regndäck bak till Rossi.

Det är Titanium! Var inne i toni elias depåbox när jag var i GP-depån i donintgon. Tyvärr fick jag inte ta kort o sånt. Men de saker jag fick testa hålla o sådär, typ racekåpor och sådant. Allting var så lätt att jag knappt trodde det var sant. Väger ingenting. Och hojen i sig var hur ren som helst. Inte en gnutta smuts nånstans på den hojen.Neutral skrev:2199843Vilket snyggt bakdrev, bara luft och det håller för 250+ hästar. Vill ha...![]()
crashtestdummy skrev:2199874vad är den där dubbla koniska cylindern i bakgrunden till??![]()
AahaaaTriggerhappy skrev:2199894Det är deras startmackapär som står på högkant !
När kommer de första gathojarna med samma tändföljd som GP hojarna ??
Neutral skrev:2199843Vilket snyggt bakdrev, bara luft och det håller för 250+ hästar. Vill ha...![]()
.|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife