Rossis nya hjälm

Nä det måste vara snack. Eller? Man kanske ska satsa på att bli gay, verkar ju funka för rossi :D

No1 skrev:
Stora samtalsämnet på NEC mässan i Birmingham i bland Yamaha folket var faktiskt att världens genom tidernas bästa RR förare ÄR GAY!!! :jisses

Gör honom INTE sämre som människa/förare meeeeeeeeeeeeeen... :arsele

No1...

No1 skrev:
Stora samtalsämnet på NEC mässan i Birmingham i bland Yamaha folket var faktiskt att världens genom tidernas bästa RR förare ÄR GAY!!! :jisses

No1...

Har också hört detta!
Sen kan man om man följder MOTOGP lika slaviskt som mig notera vissa oroväckande saker! Ex, alltid samma fjolla som tar Rossis tandskydd efter race, Rossi gräver alltid ut "string" kallingarna ur röven innan start.
Inte för att jag själv har någon Homofobi eller har något emot dom som tycker om att :arsele för varandra, det är deras ensak.... Han är ändå en utav dom största genom tiderna i mina ögon! Och det är Inte pgr hans läggning utan för hans sätt att smeka gasen.. Det för ju en genast in på spåret att han kanske har smekt något annat under sina år?!

Jag tycker iaf att hjälmen var störtskön! Bryter bra mot vad alla andra använder :)

Då Sete Gibernau fick frågan "Does Rossi have a girlfriend" från en söt tjej i publiken på mässan förra året svarade han kallt: "Rossi? Rossi is gay!" ;)

No1 skrev:

No1...

Man kan inte ha både två, antingen är man gay och grym på mc eller hetro och halvbra på mc :tungan

Baksidan av Rossis nya hjälm. :D

Bifogat

• rossihjälmbak.JPG
    rossihjälmbak.JPG
    49.9 KB · Visningar: 230
No1 skrev:

No1...

Såg dina hojar...rik på nåt sätt eller? :crash

Don Quixote skrev:
Då Sete Gibernau fick frågan "Does Rossi have a girlfriend" från en söt tjej i publiken på mässan förra året svarade han kallt: "Rossi? Rossi is gay!" ;)
och det ska han säga, fete ÿbergay

e han sponsrad av polarbröd? :hihi

edit: fan, hinken han före :huvet

Bifogat

• 2470_a.gif
    2470_a.gif
    1.6 KB · Visningar: 275
Snubben som tar hand om Rossi's tandskydd o keps i depån är ju typ hans barndomspolare.

Tycker bättre om den äldre sol/måne designen men jag tycker det är kungligt med rossi's sinne för humor.. riktigt schysst med "non a jerez" dekalen bak på hjälmen :D

Last edited:
Kan man då som kille säga att Rossi ligger bra i kurvorna eller att han gör feta nerlägg?
Jag trodde det var självklart att alla i MotoGp e gay. Hur många hetro killar vill väga 54kg?
:D

Rossi - più forte non si poù
Rossi - snabbare blir det inte

säljs i 500 ex

Rossi visar än en gång prov på sin självdistans och förmågan att skoja till racingen. Grabben har verkligen rätt inställning. Kan man vara mer avslappnad? Under tiden kan stackars Biaggi sitta med pulsen på topp (enligt Dr.Costa i Faster) och fundera över pressen. :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT