Hittade denna , vet ej om den har varit uppe innan . Tycker den är bra !!
www.mogwais.com/files/valentino_rossi.wmv

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR72 skrev:Hittade denna , vet ej om den har varit uppe innan . Tycker den är bra !!
![]()
...Den va roooolig ...Ja, förr i tiden så var han rolig och hittade på roliga upptåg med sin fanclub. Toalettbesöket var ett av de upptågen. Men nu för tiden så gör han inte såna roliga saker längre... Det än synd...fahrenheit skrev:HAHA!! var det efter att han vunnit då?skit bra iaf!!
Lite kul saker gör han fortfarande, vem minns inte hans fina tänder från startplattan i årFirefly skrev:Ja, förr i tiden så var han rolig och hittade på roliga upptåg med sin fanclub. Toalettbesöket var ett av de upptågen. Men nu för tiden så gör han inte såna roliga saker längre... Det än synd...
Men det är ändå inte samma klass som förr... Som när "trafikpoliserna" stoppade honom på aerovarvet och gav honom fotkörningsböter... Priceless!sandstream skrev:Lite kul saker gör han fortfarande, vem minns inte hans fina tänder från startplattan i år![]()
blom skrev:har för mig att han fick en jäkla massa i böter för det där jippot![]()

Han åkte väl runt med en uppblåsbar docka en gång också som en pik till Biaggi som dejtade nån modellFirefly skrev:Men det är ändå inte samma klass som förr... Som när "trafikpoliserna" stoppade honom på aerovarvet och gav honom fotkörningsböter... Priceless!

Oj, jag missade denna tråden lite...sandstream skrev:Han åkte väl runt med en uppblåsbar docka en gång också som en pik till Biaggi som dejtade nån modell![]()

Firefly skrev:Oj, jag missade denna tråden lite...
Men jo, det stämmer.
[MESSERSCHMITT MODE:ON]Fast jag tror det var en skådespelerka han dejtade, inte en modell...[BESSERSLUT MODE:OFF]![]()
![]()
Visste väl att jag hade rättselin skrev:Det var Naomi Campbell![]()
Och på dockan stod det Claudia Schiffer
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis