Rossi var tydligen nödig :)

fahrenheit skrev:
HAHA!! var det efter att han vunnit då? :tummenupp skit bra iaf!!
Ja, förr i tiden så var han rolig och hittade på roliga upptåg med sin fanclub. Toalettbesöket var ett av de upptågen. Men nu för tiden så gör han inte såna roliga saker längre... Det än synd...

Firefly skrev:
Ja, förr i tiden så var han rolig och hittade på roliga upptåg med sin fanclub. Toalettbesöket var ett av de upptågen. Men nu för tiden så gör han inte såna roliga saker längre... Det än synd...
Lite kul saker gör han fortfarande, vem minns inte hans fina tänder från startplattan i år :D

sandstream skrev:
Lite kul saker gör han fortfarande, vem minns inte hans fina tänder från startplattan i år :D
Men det är ändå inte samma klass som förr... Som när "trafikpoliserna" stoppade honom på aerovarvet och gav honom fotkörningsböter... Priceless!

Firefly skrev:
Men det är ändå inte samma klass som förr... Som när "trafikpoliserna" stoppade honom på aerovarvet och gav honom fotkörningsböter... Priceless!
Han åkte väl runt med en uppblåsbar docka en gång också som en pik till Biaggi som dejtade nån modell :lol

Vitrocken och stetoskopet minns vi ju också under tiden som "Doctor Rossi",
ja han åkte alltså ärovarv med skinnstället och hjälmen och det vanliga, plus rocken och "övrig pillertrillar-gear" :tummenupp

sandstream skrev:
Han åkte väl runt med en uppblåsbar docka en gång också som en pik till Biaggi som dejtade nån modell :lol
Oj, jag missade denna tråden lite...

Men jo, det stämmer.

[MESSERSCHMITT MODE:ON]Fast jag tror det var en skådespelerka han dejtade, inte en modell...[BESSERSLUT MODE:OFF] :hihi :tuttar

Firefly skrev:
Oj, jag missade denna tråden lite...

Men jo, det stämmer.

[MESSERSCHMITT MODE:ON]Fast jag tror det var en skådespelerka han dejtade, inte en modell...[BESSERSLUT MODE:OFF] :hihi :tuttar

Det var Naomi Campbell :mattias

Och på dockan stod det Claudia Schiffer

Läste ett 5 sidorsreportage i Allt om mc idag ( Gammal tidning ) om Rossi som berättar hela historien om han och hans bravader.

selin skrev:
Det var Naomi Campbell :mattias
Och på dockan stod det Claudia Schiffer
Visste väl att jag hade rätt :D

Eurosport visade ett gäng klipp från Rossis karriär i Wats i går.
Blanda annat när han ligger på hojen med en slängkappa och leker stålmannen, när han skjutsar en snubbe utklädd till tupp, när han huger sten och får en fotboja osv.
Skön snubbe :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...