Rossi suger tumme....

yonsson skrev:
Med tanke på hur spinkig han är så tog jag för givet att han drar i sig minst ett paket och en 75a om dagen :hihi
Det är 2 100 kalorier i ett helrör 40% sprit.

Förlåt, kunde itne hålla mig :rodnar :gnissla

ViktorW. skrev:
grabben har vunnit mer vm än vad någon kan drömma om, klart han kan kosta på sig att softa lite, vad hade ni gjort om ni hade haft åtskilliga mille på banken?

...i hans kläder så hade jag inte varit ute och åkt hoj på fritiden i alla fall.. :D

ViktorW. skrev:
grabben har vunnit mer vm än vad någon kan drömma om, klart han kan kosta på sig att softa lite, vad hade ni gjort om ni hade haft åtskilliga mille på banken?

I alla fall skaffat mindre brud än hon på bilden, Gärna flera. Och med stora :tuttar, inga kläder och bubbelpool, skumpa, massa polare, cool musik, vattenskotrar, ännu flera brudar, ett live band....

(Om någon tyckte det där lät illa så tar jag tillbaka det och hävdar motsattsen).

Vad ska den här tråden leda till ? Jag kan inte heller se att tråden är MC-relaterad när trådskaparen har med lite skitsnack och paparazzibilder på Valentino Rossi som slappnar av lite.

Rasorblade skrev:
Om han nu röker så förstår jag inte varför han é emot tobaksreklam på hojen?! :va
Han har tydligen vänt kappan efter vinden eftersom han kommer att åka på en Camel Yamaha i år.

Rasorblade skrev:
Om han nu röker så förstår jag inte varför han é emot tobaksreklam på hojen?! :va
Han vill väl inte att småkidsen som höjer honom till skyarna skall ta efter detta befända beteende :ajjabajja

Triggerhappy skrev:
Skönt att se att tränar på samma sätt som jag!
Samma här... fast jag röker inte.
Det kompenserar jag med mer sprit och fler brudar istället :tuttar :öl :tuttar

ViktorW. skrev:
Vad säger du?
Kan man ställa in sin mille på banken? Gäller det bara Aprilia eller tror du dom tar emot en ZX9R också? Är det varmförvaring? :gnissla :rofl

han e grym Rossi! men där ser han ju ut som en lodare... kanske e inne i italy

Triggerhappy skrev:
Skönt att se att tränar på samma sätt som jag ! :D

Lär bli andra bullar när han signat för Ferrari...då opererar de väl in en knark och sprit sensor i honom !!! F1 kommer säker krama livslusten ur honom liksom de flesta andra som rattat där. Maximal press- ALLTID !
Eddie Irvine, playboyen nr 1 i F1. Körde för Ferrari så där dog den...

ViktorW. skrev:

Börja med att skaffat en finare gumma en den där muggiga han släpar runt på bilderna.

Mvh Nicklas.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back