Rossi regerande mästare i GP......

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-
SVT sporten visade ikväll lite klipp från helgens GP i Brno.
Den duktige och påläste reporten förklarade att Stgoner vann och leder mästerskapet före den regerande mästaren Rossi. :näsblod

Visst är det kul att dom visar något från RR-världen men dom kan ju fan ta och läsa på lite först. :huvet

Var tvungen att kolla Yamaha's sida. Men dom hade ändrat så det stod att Rossi var 2:a förra året. Så det var inte där felet var iaf. :)

Det är ju faktiskt Håkan "Carla" Carlquist som är regerande värdig världsmästare i MotoGP. Om det nu inte vore för några små små detaljer bara...

Kanske :D
Inför sista varvet stannade Carla och halsade en öl. Sen körde han vidare och vann :)

Jag har t o m det inspelat från teve när jag står och vinkar efter målgången. Får nog ta och titta på det igen någon dag. Kan det ha varit 1983 :va

Du är ju nästan KÄNDIS då! :kär

Får man kändis-pet-poäng om man petar på dig? ;)

Kanske :D
Inför sista varvet stannade Carla och halsade en öl. Sen körde han vidare och vann :)

Jag har t o m det inspelat från teve när jag står och vinkar efter målgången. Får nog ta och titta på det igen någon dag. Kan det ha varit 1983 :va

Men hörrö! Det där var i Belgiens GP i Namur! :fakta

Carla hade redan beställt en öl som stod och väntade i baren!

*Hmmm* trodde bestämt att det va i Nederländerna, men du har säkert rätt :)
Det va ju några år sedan, och vi var iväg på många tävlingar då.... Får helt enkelt skylla på minnet :rolleyes:

Nu blir det avdrag på pet-poängen :tungan
Men hörrö! Det där var i Belgiens GP i Namur! :fakta

Carla hade redan beställt en öl som stod och väntade i baren!

*Hmmm* trodde bestämt att det va i Nederländerna, men du har säkert rätt :)
Det va ju några år sedan, och vi var iväg på många tävlingar då.... Får helt enkelt skylla på minnet :rolleyes:

Nu blir det avdrag på pet-poängen :tungan

Ja-la siiiit! Avdrag! :D
JAG kan ju inte rå för att historian är som den är! ;)
*pet pet*

Coolt, research killarna på SVT Sport läser alltså sporthoj.com. Var annars hade de fått uppgiften ifrån? :rolleyes:

Coolt, research killarna på SVT Sport läser alltså sporthoj.com. Var annars hade de fått uppgiften ifrån? :rolleyes:

En 1983, Namur: Hakan Carlqvist est le grand héros du jour ! Le public n'a d'yeux que pour lui ! Il s'arrêtera même au chalet du monument pour boire une bière …

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...