Eftersom hans kontrakt går ut efter 2010 så behöver han inte säga upp sig hur som haver. Han skriver ett nytt kontrakt med vem han behagar.Jo men gör han på detta vis behöver han ju inte säga upp sig, eller hur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom hans kontrakt går ut efter 2010 så behöver han inte säga upp sig hur som haver. Han skriver ett nytt kontrakt med vem han behagar.Jo men gör han på detta vis behöver han ju inte säga upp sig, eller hur?
Tror inte Rossi behöver hålla på med sådana trix. Han är världsmästare 9 ggr.![]()
OM man såg intervjun i BBC och sedan läst vad Rossi sagt efteråt så är det inte alls helt klart att han vill till Ducati. Hans förstaval är fortfarande Yamaha.
Tror inte Rossi behöver hålla på med sådana trix. Han är världsmästare 9 ggr.![]()
Rossi/Burgess ringer nog inte själva, möjligen antyder de sin tillgänglighet för 2011. Så måste man sy ihop paketet också, alla team har nog inte råd med den satsningen. De lär inte ställa upp gratis, jämför när de bytte till Yamaha.Kan inte tänka mig något fabriksteam som tackar nej om Rossi ringer och säger 'får jag köra er cykel' faktiskt. Det teamet känns otroligt korkat.
Få över Burgess och Rossi är nog bland det bättre man kan göra för resultatet.
Med tanke på att Rossi kickat sitt management och numer sköter sina kontrakt själv så kan det nog vara så att han ringer själv.Rossi/Burgess ringer nog inte själva, möjligen antyder de sin tillgänglighet för 2011. Så måste man sy ihop paketet också, alla team har nog inte råd med den satsningen. De lär inte ställa upp gratis, jämför när de bytte till Yamaha.
!
Om Spies presterar kan han få Lorenzos plats 2011 men då ska han åtminstone komma före Edwards och gärna ha kommit på pallen!
Fjantigt av Rossi att gå ut med sådan krav, särskilt efter alla de titlar han redan tagit. Lite fegt av honom tycker jag. Istället borde han anta alla utmaningar han kan.
LÄS OM LÄS RÄTT!!!
Alla verkar tolka det han sa, som ett k r a v , att välja honom eller Lorenzo.
Läser man vad han säger i intervjun, verkar det som han ser det ur Yamahas synvinkel. Att DOM borde v i l j a välja en av dom. Sen nämner han att det vore en utmaning att få köra Ducati. Vilket inte vore konstigt för honom.
På er låter det som han säger med en 5-årings röst
"Nää...buuhu...om ni signar Lorenzo för ett år till, DÅ tänker jag minsann gå till Ducati...så det så...buuhu"
Oh du e kär i Rossi på allvar fniss ...
Äh...jag tycker bara att folk klankar på honom i onödan.![]()
Rossi formulerade sig klantigt och blev tvungen att krypa till korset. Du vet, även solen har fläckar.Äh...jag tycker bara att folk klankar på honom i onödan.![]()
Äh...jag tycker bara att folk klankar på honom i onödan.![]()
Rossi formulerade sig klantigt och blev tvungen att krypa till korset. Du vet, även solen har fläckar.
http://superbikeplanet.com/2009/Nov/091110-i26.htm
...vem vet. Dorna/Yamaha/Rossi/Lorenzo m.fl. "har kanske inget emot" lite trash-talk enl "all reklam är bra reklam"-principen heller.
På hemmaplan hade vi ju lite fingerat sådant, ProSB-förare emellan, här på Sporthoj för nåt år sedan enl uppgift.
Det var några stycken trådar om jag minns rätt.Vilken tråd
LÄS OM LÄS RÄTT!!!
Alla verkar tolka det han sa, som ett k r a v , att välja honom eller Lorenzo.
Läser man vad han säger i intervjun, verkar det som han ser det ur Yamahas synvinkel. Att DOM borde v i l j a välja en av dom. Sen nämner han att det vore en utmaning att få köra Ducati. Vilket inte vore konstigt för honom.
På er låter det som han säger med en 5-årings röst
"Nää...buuhu...om ni signar Lorenzo för ett år till, DÅ tänker jag minsann gå till Ducati...så det så...buuhu"![]()
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |