Rossi i Sepang på Camel M1

grymt kul att se lite lugna klipp innefrån depån... istället för alla dessa tribute´klipp med risig musik... gillar klippet när en flock sitter runt rossi och lyssnar som små barn på veckans sagostund :hihi

Hondan ser sååååå rå ut!! :Bugar

Härliga bilder!

Trist att Camel Yamaha misslyckats så kapitalt med matchningen av de gula färgerna :(

Men hallå!!! :confused: Så där ska inte Rossi se ut juh. Camelrekalmen är så himla ful. Han ska ha Gauloises färger och reklam juh. Va besviken jag blev nu... :4skrika

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Men hallå!!! :confused: Så där ska inte Rossi se ut juh. Camelrekalmen är så himla ful. Han ska ha Gauloises färger och reklam juh. Va besviken jag blev nu... :4skrika
Har du varit på Pluto? :D

selin skrev:
Hur hittar man länken för Putfile-filmerna så att man kan spara dem direkt?
Ibland hackar de som bara den och då är det smidigare att ladda hem hela klippet först.

Pejo skrev:
Kul o se lite motogp !
Fast tobaksreklam är SÅ old-school, så mycket 90-tal...
Japp, lite McDonalds eller Coca-Cola hade varit bättre :)

BTW: Pedrosa når inte ner med fötterna :rofl

sandstream skrev:
Hur hittar man länken för Putfile-filmerna så att man kan spara dem direkt?
Ibland hackar de som bara den och då är det smidigare att ladda hem hela klippet först.

Japp, lite McDonalds eller Coca-Cola hade varit bättre :)

Såg Pedrosa, han är så nära dvärg man kan komma tror jag, och killen verkar vara dödsallvarlig mest hela tiden, tror aldrig jag sett han flina.

För att hitta filen så är det bara att kolla kodningen på sidan, i explorer så är det bara att ta -> Visa --> Källa - sen är det bara att leta lite :)

Vet du filändelsen är det ju bara att söka i koden efter "wmv" t.ex

Mvh

sandstream skrev:

Haha är det verkligen så ? Tänkte det först också, ser ju ut som det, men va fan ? :lol

RC211V låter ball ! :tummenupp

Förresten. Rossi ser mkt tunnare, gängligare ut än de övriga förarna, har han gjort det medvetet för att väga mindre eller ngt sådant ? :3freak

(Nej jag skulle inte bli förvånad)

Mark my words: Peddo kommer äga, redan den här säsongen. Kom nu ihåg att jag har sagt det. Grymt ljud på den hojen förresten.

Och Sete ser besvärad ut. Jag är inte förvånad. Jag gissar på ett ännu sämre resultat i år än förra året.

Last edited:
selin skrev:
Såg Pedrosa, han är så nära dvärg man kan komma tror jag, och killen verkar vara dödsallvarlig mest hela tiden, tror aldrig jag sett han flina.

47 kg tung och 158 cm hög

Macho Woman skrev:
Mark my words: Peddo kommer äga, redan den här säsongen. Kom nu ihåg att jag har sagt det. Grymt ljud på den hojen förresten.

Och Sete ser besvärad ut. Jag är inte förvånad. Jag gissar på ett ännu sämre resultat i år än förra året.

Det är därför Sete var snabbast idag? :hihi Tätt följd av Loris Capirossi

Tror inte att Pedrosa kommer att "äga", tippar på en 4-5 plats för den lille.

Abloy skrev:
47 kg tung och 158 cm hög

Inte mycket att hålla i när det blåser ute :)

Fråga: Har verkligen C Vermoulen / D Pedrosa verkligen gått ur respektive motsvarighet till högstadiet!!?? Glädjande att se Creville tillbaka i depå :klappar

Last edited:
Wagge skrev:
Visst sjunger det finfint o bara ljudet gör ju att avståndet till att någon gång arra något lika häftigt stort i sverige känns överstort!! Miljöansvariga skulle säkert på ett moto gp race sätta både kaffet o damsugaren i vrångstrupen..

#space skrev:
Visst sjunger det finfint o bara ljudet gör ju att avståndet till att någon gång arra något lika häftigt stort i sverige känns överstort!! Miljöansvariga skulle säkert på ett moto gp race sätta både kaffet o damsugaren i vrångstrupen..
Är en del banor som har problem, Assen byggs ju om bla pga bullerproblem, och jag tror de öppna systeme i MotoGp är ett minne blott inom en mycket snar framtid.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back