http://media.putfile.com/Camel-yamaha-team
Om ni inte redan sett och hört.. att Rossi kör gult 2006 med Camel som sponsor.
Om ni inte redan sett och hört.. att Rossi kör gult 2006 med Camel som sponsor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du varit på Pluto?Lilla_Tingeling skrev:Men hallå!!!Så där ska inte Rossi se ut juh. Camelrekalmen är så himla ful. Han ska ha Gauloises färger och reklam juh. Va besviken jag blev nu...
![]()
sandstream skrev:Trist att Camel Yamaha misslyckats så kapitalt med matchningen av de gula färgerna![]()
Hur hittar man länken för Putfile-filmerna så att man kan spara dem direkt?selin skrev:http://upload3.putfile.com/videos/2306503877.wmv
Direktlänk för dom som vill spara.
Japp, lite McDonalds eller Coca-Cola hade varit bättrePejo skrev:Kul o se lite motogp !
Fast tobaksreklam är SÅ old-school, så mycket 90-tal...

sandstream skrev:Hur hittar man länken för Putfile-filmerna så att man kan spara dem direkt?
Ibland hackar de som bara den och då är det smidigare att ladda hem hela klippet först.
Japp, lite McDonalds eller Coca-Cola hade varit bättre
BTW: Pedrosa når inte ner med fötterna![]()
sandstream skrev:BTW: Pedrosa når inte ner med fötterna![]()
selin skrev:Såg Pedrosa, han är så nära dvärg man kan komma tror jag, och killen verkar vara dödsallvarlig mest hela tiden, tror aldrig jag sett han flina.
Macho Woman skrev:Mark my words: Peddo kommer äga, redan den här säsongen. Kom nu ihåg att jag har sagt det. Grymt ljud på den hojen förresten.
Och Sete ser besvärad ut. Jag är inte förvånad. Jag gissar på ett ännu sämre resultat i år än förra året.
Tätt följd av Loris CapirossiAbloy skrev:47 kg tung och 158 cm hög

Visst sjunger det finfint o bara ljudet gör ju att avståndet till att någon gång arra något lika häftigt stort i sverige känns överstort!! Miljöansvariga skulle säkert på ett moto gp race sätta både kaffet o damsugaren i vrångstrupen..Wagge skrev:Ljuuuuuuudet!![]()
Är en del banor som har problem, Assen byggs ju om bla pga bullerproblem, och jag tror de öppna systeme i MotoGp är ett minne blott inom en mycket snar framtid.#space skrev:Visst sjunger det finfint o bara ljudet gör ju att avståndet till att någon gång arra något lika häftigt stort i sverige känns överstort!! Miljöansvariga skulle säkert på ett moto gp race sätta både kaffet o damsugaren i vrångstrupen..
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |