små glinjag med ny hoj inte en bromsning som stämde låg på stadiga 1:42+ tider, äta 600
r på rakan var annars ganska så kul. Fan kanske skulle ställa upp
![]()
björn
Då borde jag ju köra 1,32 tider...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
små glinjag med ny hoj inte en bromsning som stämde låg på stadiga 1:42+ tider, äta 600
r på rakan var annars ganska så kul. Fan kanske skulle ställa upp
![]()
björn
Jag hade en nya laptimer och den har redan reklamerats. Fanstyget gick för fort och stannade inte tiden när den skulle.
Och sen vaknade du med en blöt kudde![]()
Då borde jag ju köra 1,32 tider...
Ahavad å ser du inte + tecknet jag har ju inte sagt hur mycket +![]()

Aha
Då ska man alltså plusa på 10 sekunder![]()
Jag är lika fet som förra sommarenPs Har du gått upp sen jag såg dig senast? Gixxern såg ut att gå på knäna och det var inte pga hög kurvhastighetds

Jaha.. glädjen över att få sitta på hojen för första gången sedan juli förra året blir tydligen kortvarig. Har lyckats bryta nyckelbenet IGEN!!!! Denna gången inte ens vid mckörning, blir väl å stå o kolla vid sidan ett tag till.![]()
![]()
![]()
Jo det kan det nog ha varit. Ramlade på samma axel som jag bröt nyckelbenet i förra året på team-building aktivitet med jobbet.ajajaj det var ju tråkigt, hade vart kul och fajtats lite mot dig. Vad har du gjort? Tror det var dig jag hälsade på hos Johan (flugan)?
utväxling cbr600rr på Torpet någon som vet 15-43 kanske??
Jaha.. glädjen över att få sitta på hojen för första gången sedan juli förra året blir tydligen kortvarig. Har lyckats bryta nyckelbenet IGEN!!!! Denna gången inte ens vid mckörning, blir väl å stå o kolla vid sidan ett tag till.![]()
![]()
![]()
Drevar du för 260km/t på högsta vxlen och maxvarv blir det nog bra.
Vafalls!?!? Är det det gamla brottet som gått upp igen? Hur lång rehab?
Ja, gamla som gick upp igen, 6-8 veckor får väl se om det går att köra lite tidigare. Just nu är det ju minst sagt surt.
Ramlade på samma axel som jag bröt nyckelbenet i förra året på team-building aktivitet med jobbet.
Det var inte mycket att komma med. Till och med jag kör ju om sexhundrorna på långa rakan.Jag kan börja lite lätt. Inte en enda jävla R600 pilot ska köra om mig på rakan!
Har ganska tråkigt? Kan inga göra nått skoj utspel?
Jag kan börja lite lätt. Inte en enda jävla R600 pilot ska köra om mig på rakan!
.. Känn dig hotat Drevar du för 260km/t på högsta vxlen och maxvarv blir det nog bra.
260 når den inte ens i nedförslut och slipstreaming.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |