ROooKkieEe vM 07

Aha :fattartil
Då ska man alltså plusa på 10 sekunder ;)

(1:49 och då tog jag inte i alls)

+ innebär att man får +:a hur mycket eller lite man vill, det är det fina i kråksången :yoparty

björn

Ps

Har du gått upp sen jag såg dig senast? Gixxern såg ut att gå på knäna och det var inte pga hög kurvhastighet :va

ds

Last edited:
Ps Har du gått upp sen jag såg dig senast? Gixxern såg ut att gå på knäna och det var inte pga hög kurvhastighet :va ds
Jag är lika fet som förra sommaren :)
1.49 från en erfaren RR-förare är inte mycket att skriva hem om från Torpet ;)

Jaha.. glädjen över att få sitta på hojen för första gången sedan juli förra året blir tydligen kortvarig. Har lyckats bryta nyckelbenet IGEN!!!! Denna gången inte ens vid mckörning, blir väl å stå o kolla vid sidan ett tag till. :mad: :mad: :huvet

Jaha.. glädjen över att få sitta på hojen för första gången sedan juli förra året blir tydligen kortvarig. Har lyckats bryta nyckelbenet IGEN!!!! Denna gången inte ens vid mckörning, blir väl å stå o kolla vid sidan ett tag till. :mad: :mad: :huvet

ajajaj det var ju tråkigt, hade vart kul och fajtats lite mot dig. Vad har du gjort? Tror det var dig jag hälsade på hos Johan (flugan)?

ajajaj det var ju tråkigt, hade vart kul och fajtats lite mot dig. Vad har du gjort? Tror det var dig jag hälsade på hos Johan (flugan)?
Jo det kan det nog ha varit. Ramlade på samma axel som jag bröt nyckelbenet i förra året på team-building aktivitet med jobbet.

utväxling cbr600rr på Torpet någon som vet 15-43 kanske??

Drevar du för 260km/t på högsta vxlen och maxvarv blir det nog bra.

Vafalls!?!? Är det det gamla brottet som gått upp igen? Hur lång rehab?

Last edited:
Drevar du för 260km/t på högsta vxlen och maxvarv blir det nog bra.

Vafalls!?!? Är det det gamla brottet som gått upp igen? Hur lång rehab?

Ja, gamla som gick upp igen, 6-8 veckor får väl se om det går att köra lite tidigare. Just nu är det ju minst sagt surt.

Har ganska tråkigt? Kan inga göra nått skoj utspel?

Jag kan börja lite lätt. Inte en enda jävla R600 pilot ska köra om mig på rakan!

Back