ROooKkieEe vM 07

Jajamensan, börjar med Anderstorp så får vi se vad mer jag ställer upp i.
LMS är ju givet... Vem kan tacka nej till att bli förnedrad 2 ggr på samma helg på hemmabanan:D

Du då, hela serien?
//
Benny

Ska du vara med och köra några rookie-race?

EDIT: Just de ja..... skulle ha attityd sa Björne...

Tänkte hämta hem förstapris-pokalen från Andertorp, så slipper jag köpa en vas till gummans 40:års blombukett.....
Å att få förnedra alla gamla 600 förare som tror dom kan Köra Kungaklassen, bara sådär... utan att träna... Det går ju bara inte att tacka nej till.:D
//
Benny

Last edited:
Jajamensan, börjar med Anderstorp så får vi se vad mer jag ställer upp i.
LMS är ju givet... Vem kan tacka nej till att bli förnedrad 2 ggr på samma helg på hemmabanan:D
Du då, hela serien?
Kul :tummenupp
Tänkte köra de race som går i Sverige :)

va vill du ha för sås till propparna :D :D

Hahaa... tack för omtanken. Om det nu skulle bli så illa så vill jag ha en sweet sour cream.
:)

Detta är bara för bra för att missa. Tur att man har quotat det så att Herr Persson inte kan slingra sig :)

Attans... :D

Va falls... ska du inte vinna någon gång alls? :va
Hoppas Gottis tar med mycket sås i värsta fall :gnissla

jag lovar att va ivägen så mycket jag kan snacka om att det måste va torrt med öron proppar :D

Ta nu med såsen i värsta fall... :pannkyss

Last edited:
Det hade jag visserligen tänkt försöka göra, men mycket som sägs på detta forum kan man få äta upp:D
:arsele denna här fast i grönt, kommer du att se mycket av i Polen:fart

och jag ska se till att ni får se mitt :arsele där nere även om ni kör nya 07:or :mad:

lr ka jag försöka va ivägen så mycket så jag verkligen får se Flymycktelångtilecakulorna äta öron proppar med Souer sås :näsblod

Last edited:
Vad hände nu? Har ni redan gett upp inför rädslan för mig?

Eller blev alla sura för att tjockbjörn har fegat ur?

Ja alla är rädda för dig när du håller på med dina judo-hopp i lecakulorna

Jag måste säga att den där volten är helt underbar, blir en sån härlig kontrast när Roadracing möter uråldrig, asiatisk kampsport, så malplacerat på något vis :)

Fundrar på att ta hem titeln, men har inte bestämt mig än.

Ja alla är rädda för dig när du håller på med dina judo-hopp i lecakulorna.... :pannkyss

Nä Judo har jag aldrig tränat. Ev. är det ett Aikido-hopp.

Till i sommar ska ni nog träna upp en vaktvaran till tältet. Bilder kommer. Tror att detta med att sprida skräck funkar bra.

Kan du bestämma dig snart så jag vet vem jag måste ligga före.

Last edited:
Enda chansen för mig att nå pallen e ju om Gottis slutar kasta sig mitt framför mig... Eller så får jag sluta vara blödig och köra över honom...:tungan

Enda chansen för mig att nå pallen e ju om Gottis slutar kasta sig mitt framför mig... Eller så får jag sluta vara blödig och köra över honom...:tungan

va fan du hade 20 varv att köra upp dej på lr så får du starta bättre jag startade ju sist och va 18 man igenom första böj men så gick det ju som det gick :gnissla

Nej men dom är med i SM-cirkusen.
Och det är över R600 jag vill ha.

Förihelvete hur svårt kan det vara att förstå dom kör ju fan vM inget jäffla blöj sm :mad: :)

Du har ju inte ens hår på höve hur ska då då kunna vinna :arsele (alla vet ju att killar med hår på bröstet bromsar sist :gnissla )

Vad hände nu? Har ni redan gett upp inför rädslan för mig?

Eller blev alla sura för att tjockbjörn har fegat ur?

Om det blir start kommer jag åka ifrån dig med förbundna ögon på en gammal sur-sukka och alla vet ju att man inte kan åka fort på sur-sukkor :tungan

För övrigt kan jag säga att jag legat i hårdträning i spaninen (läs malmö) jag fick flottig mat, öl och en drös med mackor, jag har nu gått upp 4 kilo och ser inte lilleskutt i dushen längre så med det framhjuls trycket kan jag hålla stumt i alla kurvor och vinna alla räjs :D

Last edited:
Hittar inget för SM, men i SO Rookie 600 cup är du hela 10 platser efter mig din sopa :D

Ta en titt på listan över sm:et då din sopa.
Och i år kommer du att komma längre efter.:tungan
Du är den enda personen som jag vill slå......då är jag nöjd.:tummenupp

Back