ROooKkieEe vM 07

Pratade med Swedie men av någon anledning vill ha inte lägga upp den här bombnyheten på första sidan :va

Jag kommer att ha en klarlackad hoj i år = skär genom luften = jettesnabbb :yoparty

2806787 Pratade med Swedie men av någon anledning vill ha inte lägga upp den här bombnyheten på första sidan :va

Jag kommer att ha en klarlackad hoj i år = skär genom luften = jettesnabbb :yoparty
Fast färgen är ju så rälig att det är ditt främsta vapen. Visa den där vidriga färgen i inbromsningarna så komemr konkurrenterna att hoppa av banan i pur skräck.

Fast färgen är ju så rälig att det är ditt främsta vapen. Visa den där vidriga färgen i inbromsningarna så komemr konkurrenterna att hoppa av banan i pur skräck.
Chansen är nog större att de som ska varva mig undviker det in i det sista och det ordnar istället en kö bakom där omkörningsförbud råder :tungan

Vax?

Jag kommer polera allt samt ha ett skinställ ett par nummer för smått för att skära genom luften.
Nu blir ju allt för smått hela tiden så ja behöver inte köpa nytt ställ för att uppnå den effekten. :tummenupp

Jag hoppas att det kommer spöregna vaje rejs för jag begriper inte skillnaden på greppet torrt/regn och kör allt jag kan i alla lägen. (typ halvfart)

Så kommer jag åka en gammal hoj för att slippa ha krav på placeringar med en nyare hoj och komentarer typ: Med den hojen borde han fan ha vunnit. :D

Så kommer jag åka en gammal hoj för att slippa ha krav på placeringar med en nyare hoj och komentarer typ: Med den hojen borde han fan ha vunnit. :D

Vad fasen ska jag skylla på då :va

Ja jag binder fast mig i Gottis hoj... JÄLAR VAD DET BLIR ÅKA AV !! :yoparty :yoparty
(så kan jag passa på att putta ut Dawan i lecahavet av bara farten) :D:D

Last edited:

Ja jag binder fast mig i Gottis hoj... JÄLAR VAD DET BLIR ÅKA AV !! :yoparty :yoparty
(så kan jag passa på att putta av flykay76 av bara farten) :D:D

Så är det när man kör fin-hoj (dvs en ny och oförstörd hoj...) då måste man leverera och du vet ju hur fort hojen går hehehe.... :näsblod

Så är det när man kör fin-hoj (dvs en ny och oförstörd hoj...) då måste man leverera och du vet ju hur fort hojen går hehehe.... :näsblod

Jag förnekar all kännedom om ovanstående...:confused:

Jag köpte hojen av en gammal dom från Lule som sa att den bara var lungt körd på helgerna... :fakta

Säg att du är från Uppsala så lägger alla huvudet på sne och tycker lite synd om dig ;)
Vad säger 10-minuters mannen, är det något fel på Uppsala?:fatta!

Kommer Davvan och Jesper med till första racet på Anderstorp?
Jag tror att dom siktar in sig på endast Gelleråsen.

Last edited:

(så kan jag passa på att putta ut Dawan i lecahavet av bara farten) :D:D

va fan jag har ju redan gått upp två kg ska jag ha dej på bak med :mad:

dawan ska ju jag ta spår på den snabbe lilla jäveln lr inte :D :D

fan va sugen jag blir på Anderstorps SM nu

Någon som kan lägga upp tabellen från SM serien över slutresultaten 2006, hitter den varken på roadracing.se eller mylap.com

Någon som kan lägga upp tabellen från SM serien över slutresultaten 2006, hitter den varken på roadracing.se eller mylap.com
Vilken SM-serie?
Varken R600 eller R1000 har ju någon SM-status.
Jag tror att dom siktar in sig på endast Gelleråsen.
Vilka kärringar :slicka
Halva nöjet med rookie-racing är ju att komma till nya banor och göra bort sig :D
Vad säger 10-minuters mannen, är det något fel på Uppsala?:fatta!
Inget fel på Uppsala, bara de som bor där :tungan
Du har väl nått ditt mål 2007 om du lyckas ta dig ur depån utan att vurpa :blah

Du har väl nått ditt mål 2007 om du lyckas ta dig ur depån utan att vurpa :blah

Ha ha ha.. ja vilken jäkla start på säsongen...
(jag fick motorstopp och la hojen i depån med ett asgarv):rodnar

Då måste ditt mål vara att köra om någon med lite tempo utan att du går av i nästa kurva :hihi :blah

Last edited:
Då måste ditt mål vara att köra om någon med lite tempo utan att du går av i nästa kurva :hihi :blah
Jag börjar mer och mer tro att det faktiskt var Nogger som tryckte av mig, hur ska man annars kunna förklara att en i övrigt felfri kille helt plötsligt kör av banan :va :D

Löpsedlarna i världsmetropolen KUNGSÄNGEN lyder.....

Ska pokalen för Kungsängens snabbaste man hamna på rätt sida av motorvägen. Två äldre herrar i tungviktsklassen (klass eller personlig vikt:va )gör upp om titeln.

Som sagt... Klarlack, krymp-plast istället för skinnställ & vaxad hjälm ska ge mig den fördel jag behöver för att ta hem titeln till rätt sida motorvägen..

Å skulle jag åka på stryk..... så beror det ju på att min hoj hör hemma på hedenhöstiden, inget annat.... så det så.
//
Benny

Säg att du är från Uppsala så lägger alla huvudet på sne och tycker lite synd om dig ;)

Kommer Davvan och Jesper med till första racet på Anderstorp?

Back