Det är nästan så att du kan tänka dig att bara bli 2:a för att få se Flygar-Kaj äta öronproppar va?![]()
En mumsig liten öronproppsgratäng ska vi nog kunna ordna

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är nästan så att du kan tänka dig att bara bli 2:a för att få se Flygar-Kaj äta öronproppar va?![]()
En mumsig liten öronproppsgratäng ska vi nog kunna ordna![]()
Fast färgen är ju så rälig att det är ditt främsta vapen. Visa den där vidriga färgen i inbromsningarna så komemr konkurrenterna att hoppa av banan i pur skräck.2806787Pratade med Swedie men av någon anledning vill ha inte lägga upp den här bombnyheten på första sidan
Jag kommer att ha en klarlackad hoj i år = skär genom luften = jettesnabbb![]()
Chansen är nog större att de som ska varva mig undviker det in i det sista och det ordnar istället en kö bakom där omkörningsförbud råderFast färgen är ju så rälig att det är ditt främsta vapen. Visa den där vidriga färgen i inbromsningarna så komemr konkurrenterna att hoppa av banan i pur skräck.
Jag kommer att ha en klarlackad hoj i år = skär genom luften = jettesnabbb![]()
Så kommer jag åka en gammal hoj för att slippa ha krav på placeringar med en nyare hoj och komentarer typ: Med den hojen borde han fan ha vunnit.![]()
Vad fasen ska jag skylla på då
Ja jag binder fast mig i Gottis hoj... JÄLAR VAD DET BLIR ÅKA AV !!![]()
(så kan jag passa på att putta av flykay76 av bara farten)![]()
Säg att du är från Uppsala så lägger alla huvudet på sne och tycker lite synd om digVad fasen ska jag skylla på då![]()
Så är det när man kör fin-hoj (dvs en ny och oförstörd hoj...) då måste man leverera och du vet ju hur fort hojen går hehehe....![]()
Vad säger 10-minuters mannen, är det något fel på Uppsala?Säg att du är från Uppsala så lägger alla huvudet på sne och tycker lite synd om dig![]()
Jag tror att dom siktar in sig på endast Gelleråsen.
Kommer Davvan och Jesper med till första racet på Anderstorp?
Vad fasen ska jag skylla på då
Ja jag binder fast mig i Gottis hoj... JÄLAR VAD DET BLIR ÅKA AV !!![]()
(så kan jag passa på att putta ut Dawan i lecahavet av bara farten)![]()
Va fan jag väger 76kg. Inte fan är jag tjock. Kanske de andra är. Ni kan härja bäst fan ni vill om hur töntigt 1000cc är men inse:
MAN BÖRJAR MED 600cc FÖR MAN INTE TÖRS BÖRJA MED 1000cc!!!!
Är det så att en 1000cc lättare står upp än en 600 med?![]()
Vilken SM-serie?Någon som kan lägga upp tabellen från SM serien över slutresultaten 2006, hitter den varken på roadracing.se eller mylap.com
Vilka kärringarJag tror att dom siktar in sig på endast Gelleråsen.
Inget fel på Uppsala, bara de som bor därVad säger 10-minuters mannen, är det något fel på Uppsala?![]()
Du har väl nått ditt mål 2007 om du lyckas ta dig ur depån utan att vurpa![]()
Vad fasen ska jag skylla på då![]()
Jag börjar mer och mer tro att det faktiskt var Nogger som tryckte av mig, hur ska man annars kunna förklara att en i övrigt felfri kille helt plötsligt kör av bananDå måste ditt mål vara att köra om någon med lite tempo utan att du går av i nästa kurva![]()
![]()
Säg att du är från Uppsala så lägger alla huvudet på sne och tycker lite synd om dig
Kommer Davvan och Jesper med till första racet på Anderstorp?
Ska du vara med och köra några rookie-race?Löpsedlarna i världsmetropolen KUNGSÄNGEN lyder.....
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |