Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det var jävligt ballt!JiMpA skrev:Såg ni garaget som romm service byggde åt ferrari älskaren... inte avundsjuk alls?![]()
MikkE skrev:det var jävligt ballt!
JiMpA skrev:Såg ni garaget som room service byggde åt ferrari älskaren?... inte avundsjuk alls?![]()
GuW skrev:Inte direkt mekvänligt, men om man lämnar in bilen för service, eller har tillgång till ett mekgarage (jag såg inte, snubben kanske jobbade på bilfirma) så skulle väl jag kunna sitta i garaget och kolla på TV...

P@trik skrev:Precis,det där är fan inget garage..
Ett garage är skitigt,innehåller en massa verktyg(dock aldrig det man behöver).
Och det ska sitta bilder på nakna tjejer på väggen.![]()
Så kortfattat det där är fan inget garage.....![]()
Nåt säger mig att han antagligen har råd att skaffa ett rejält larm ändå!Quaya skrev:kan bara hålla med, men förvisso... äger man en ferrari så bör man ha råd att lämna in den på verkstad varje gång man ska ordna med den.. men du har rätt! hade hellre lagt dem pengarna på ett garage med säkerthet.

sportarn skrev:Nåt säger mig att han antagligen har råd att skaffa ett rejält larm ändå!
Garage är nåt man parkerar sina saker i, verkstad är där man mekar med sina grejer![]()
![]()
sportarn skrev:Nåt säger mig att han antagligen har råd att skaffa ett rejält larm ändå!
Garage är nåt man parkerar sina saker i, verkstad är där man mekar med sina grejer![]()
![]()

Rigge skrev:Jag läste det här på Zatzy:
Har mkt kontakt med Peter..
Det dom fick byta efter programmet var.
Koppling
Handbromsbackar.
Dom satte även bilen i diket.
Bilen bärgades till Von Braun där det mesta ordnades
på Kanal 5s bekostnad...
Bilen är helt återställd idag många sköna tusen senare.
Pierre
Ja tyckte att det såg ut att gå lite illa efter den där slajden...
(Peter är Ferarri-ägaren men det fattar ni nog)

Rigge skrev:Dom satte även bilen i diket.
Bilen bärgades till Von Braun där det mesta ordnades
på Kanal 5s bekostnad...
Bilen är helt återställd idag många sköna tusen senare.
Rigge skrev:Jag läste det här på Zatzy:
Har mkt kontakt med Peter..
Det dom fick byta efter programmet var.
Koppling
Handbromsbackar.
Dom satte även bilen i diket.
Bilen bärgades till Von Braun där det mesta ordnades
på Kanal 5s bekostnad...
Bilen är helt återställd idag många sköna tusen senare.
Pierre
Ja tyckte att det såg ut att gå lite illa efter den där slajden...
(Peter är Ferarri-ägaren men det fattar ni nog)
zhapod skrev:vem fan mekar själv med sin ferrari?
)Harmon Rabb skrev:Skulle ni låta Room Service förändra ert hem? Min personliga uppfattning är bestämt nej. Inget av de få avsnitt jag sett har imponerat på mig. Jag vet att jag skulle bli väldigt besviken om de fått härja i mitt hem.
Även om jag är Ferrari fan skulle jag nog inte vilja ha ett garage liknande det som Room Service lät inreda. Det är bara för mycket. Kan ni tänka er hur det kommer att se ut om ett par år rent slitage mässigt? Kanske är det tänkt att Ferrarin ska stå och samla dam i garaget för all framtid och aldrig se en tidig vår, sommar, sen höst med vad det innebär ur vädersynpunkt.
OLJEKYLD GSXR skrev:Killen ville ju ha ett vardagsrumslikt garage vilket han ju fick. Så allt var ju enligt önskemålen.
Misstänkte att den där sladden inte gick bra, det var väldigt överstyr när de försvann ur bild. Undrar om ägaren var nöjd?

Jo, jag misstänkte det efter att ha läst Rigges inlägg.Stolten skrev:Dom åkte i diket, står på zatzy om ni vill läsa...
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |