Room service garaget!

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
Såg ni garaget som room service byggde åt ferrari älskaren?... inte avundsjuk alls? :näsblod
 
Last edited:

Bifogat

  • ferrari.jpg
    ferrari.jpg
    7.2 KB · Visningar: 268
  • ferrari 2.gif
    ferrari 2.gif
    7.2 KB · Visningar: 273
  • ferrari 3.jpg
    ferrari 3.jpg
    8.4 KB · Visningar: 302
  • ferrari4.jpg
    ferrari4.jpg
    7.1 KB · Visningar: 237
Last edited:
JiMpA skrev:
Såg ni garaget som room service byggde åt ferrari älskaren?... inte avundsjuk alls? :näsblod

Ännu ett skäl till att köpa hus... och plasmaskärm. Ferrarin får man utgå från att den redan finns, eller nåt :rolleyes:
 
Inte direkt mekvänligt, men om man lämnar in bilen för service, eller har tillgång till ett mekgarage (jag såg inte, snubben kanske jobbade på bilfirma) så skulle väl jag kunna sitta i garaget och kolla på TV...
 
GuW skrev:
Inte direkt mekvänligt, men om man lämnar in bilen för service, eller har tillgång till ett mekgarage (jag såg inte, snubben kanske jobbade på bilfirma) så skulle väl jag kunna sitta i garaget och kolla på TV...

Precis,det där är fan inget garage..

Ett garage är skitigt,innehåller en massa verktyg(dock aldrig det man behöver).
Och det ska sitta bilder på nakna tjejer på väggen. :tuttar

Så kortfattat det där är fan inget garage..... :4skrika
 
P@trik skrev:
Precis,det där är fan inget garage..

Ett garage är skitigt,innehåller en massa verktyg(dock aldrig det man behöver).
Och det ska sitta bilder på nakna tjejer på väggen. :tuttar

Så kortfattat det där är fan inget garage..... :4skrika

kan bara hålla med, men förvisso... äger man en ferrari så bör man ha råd att lämna in den på verkstad varje gång man ska ordna med den.. men du har rätt! hade hellre lagt dem pengarna på ett garage med säkerthet.
 
Quaya skrev:
kan bara hålla med, men förvisso... äger man en ferrari så bör man ha råd att lämna in den på verkstad varje gång man ska ordna med den.. men du har rätt! hade hellre lagt dem pengarna på ett garage med säkerthet.
Nåt säger mig att han antagligen har råd att skaffa ett rejält larm ändå!
Garage är nåt man parkerar sina saker i, verkstad är där man mekar med sina grejer :fakta
:hihi
 
sportarn skrev:
Nåt säger mig att han antagligen har råd att skaffa ett rejält larm ändå!
Garage är nåt man parkerar sina saker i, verkstad är där man mekar med sina grejer :fakta
:hihi

Bra definition. I garaget kan man sitta och dricka något, tugga på något och titta på sin Ducati och Ferrari. Eller Honda och Honda, om man föredrar det.
 
sportarn skrev:
Nåt säger mig att han antagligen har råd att skaffa ett rejält larm ändå!
Garage är nåt man parkerar sina saker i, verkstad är där man mekar med sina grejer :fakta
:hihi

Man parkerar på en parkering.. :4skrika
:hihi
 
Jag läste det här på Zatzy:

Har mkt kontakt med Peter..
Det dom fick byta efter programmet var.
Koppling
Handbromsbackar.
Dom satte även bilen i diket.
Bilen bärgades till Von Braun där det mesta ordnades
på Kanal 5s bekostnad...

Bilen är helt återställd idag många sköna tusen senare.

Pierre



Ja tyckte att det såg ut att gå lite illa efter den där slajden...

(Peter är Ferarri-ägaren men det fattar ni nog)
 
Rigge skrev:
Jag läste det här på Zatzy:

Har mkt kontakt med Peter..
Det dom fick byta efter programmet var.
Koppling
Handbromsbackar.
Dom satte även bilen i diket.
Bilen bärgades till Von Braun där det mesta ordnades
på Kanal 5s bekostnad...

Bilen är helt återställd idag många sköna tusen senare.

Pierre



Ja tyckte att det såg ut att gå lite illa efter den där slajden...

(Peter är Ferarri-ägaren men det fattar ni nog)

Trodde först det var ägaren som körde i alla bus-scener med bilen men så var det visst inte. Lite sågspån och färgkladd på skinnsäterna och sönderkörd bil får man väl ta :3freak
 
Rigge skrev:
Dom satte även bilen i diket.
Bilen bärgades till Von Braun där det mesta ordnades
på Kanal 5s bekostnad...

Bilen är helt återställd idag många sköna tusen senare.

Det kanske var därför deras första kommentar när de kom tilbaka med bilen var:
- Vilken tur att vi inte körde ner bilen i diket!
- Ja, det hade blivit dyrt..
 
Skulle ni låta Room Service förändra ert hem? Min personliga uppfattning är bestämt nej. Inget av de få avsnitt jag sett har imponerat på mig. Jag vet att jag skulle bli väldigt besviken om de fått härja i mitt hem.

Även om jag är Ferrari fan skulle jag nog inte vilja ha ett garage liknande det som Room Service lät inreda. Det är bara för mycket. Kan ni tänka er hur det kommer att se ut om ett par år rent slitage mässigt? Kanske är det tänkt att Ferrarin ska stå och samla dam i garaget för all framtid och aldrig se en tidig vår, sommar, sen höst med vad det innebär ur vädersynpunkt.
 
Rigge skrev:
Jag läste det här på Zatzy:

Har mkt kontakt med Peter..
Det dom fick byta efter programmet var.
Koppling
Handbromsbackar.
Dom satte även bilen i diket.
Bilen bärgades till Von Braun där det mesta ordnades
på Kanal 5s bekostnad...

Bilen är helt återställd idag många sköna tusen senare.

Pierre



Ja tyckte att det såg ut att gå lite illa efter den där slajden...

(Peter är Ferarri-ägaren men det fattar ni nog)

Shit pommes .... de fick köra själva.... synd att vissa inte har respekt för andras grejer. Trodde att det var ploj när de gick fram till bilen och kastade nyckeln till varandra....
 
zhapod skrev:
vem fan mekar själv med sin ferrari?

Jag gör det - inte sjutton vågar man lämna sin klenod i händerna på vem som helst eller... :gnissla

( :hihi )
 
Harmon Rabb skrev:
Skulle ni låta Room Service förändra ert hem? Min personliga uppfattning är bestämt nej. Inget av de få avsnitt jag sett har imponerat på mig. Jag vet att jag skulle bli väldigt besviken om de fått härja i mitt hem.

Även om jag är Ferrari fan skulle jag nog inte vilja ha ett garage liknande det som Room Service lät inreda. Det är bara för mycket. Kan ni tänka er hur det kommer att se ut om ett par år rent slitage mässigt? Kanske är det tänkt att Ferrarin ska stå och samla dam i garaget för all framtid och aldrig se en tidig vår, sommar, sen höst med vad det innebär ur vädersynpunkt.

Killen ville ju ha ett vardagsrumslikt garage vilket han ju fick. Så allt var ju enligt önskemålen.
Misstänkte att den där sladden inte gick bra, det var väldigt överstyr när de försvann ur bild. Undrar om ägaren var nöjd?
 
OLJEKYLD GSXR skrev:
Killen ville ju ha ett vardagsrumslikt garage vilket han ju fick. Så allt var ju enligt önskemålen.
Misstänkte att den där sladden inte gick bra, det var väldigt överstyr när de försvann ur bild. Undrar om ägaren var nöjd?

Dom åkte i diket, står på zatzy om ni vill läsa...
:7peta
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top