Rooke1000 2017? Kanske?

Brutale

Medlem
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
3-6 Aug då Ulvhamne ?
 

Brutale

Medlem
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
Haha, jag är rätt långsam nuförtiden. :fakta

- - - Updated - - -



Den 5:e ska jag till gåsen och köra långsamt. :fakta :hihi

Toppen !!

Jag ska va där alla 4 dagar, och har jag inte fått upp lite vettigt fart som jag är nöjd med efter 4 dagar där, så vet i fasen vad jag ska hitta på?!:va
Innan det så är det 2 dagar på Kinnekulle igen, och förtroendet har ju ökat för mig själv, däcken mm... men det mentala är jobbigast dock.
 

Ulvhamne

Banknarkare
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Skoogen
Hoj
Literklubba, tjejhundra och mittemellan med kraschkåpor.
Toppen !!

Jag ska va där alla 4 dagar, och har jag inte fått upp lite vettigt fart som jag är nöjd med efter 4 dagar där, så vet i fasen vad jag ska hitta på?!:va
Innan det så är det 2 dagar på Kinnekulle igen, och förtroendet har ju ökat för mig själv, däcken mm... men det mentala är jobbigast dock.

Ja, det kan jag tänka mig. Jag hoppas väl på att komma ner på gamla pb iaf. :hihi Det lär nog inte hända dock. Men man kan ju hoppas! :fakta
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Haha, jag är rätt långsam nuförtiden. :fakta

- - - Updated - - -

Du är ju trots allt med all rätt ursäktad att inte du sätter pb just nu. Men det kommer. Nöta bana få in rätta känslan i kropp o skalle :) Själv är jag gammal på riktigt, fett talanglös. Köra mjukt är inte min grej. Rycker o sliter i grejerna mest hela tiden. Att styrpinnarna håller är onekligen ett gott betyg till tillverkarna.. Har bokat en transponder till måndag o tisdag nästa vecka. Får väl se, vet inte vad jag ska förvänta ( eller att ta sikte på ) är imponerad av er som vart omkull o är uppe igen o ger er inte . .
 

Ulvhamne

Banknarkare
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Skoogen
Hoj
Literklubba, tjejhundra och mittemellan med kraschkåpor.
Du är ju trots allt med all rätt ursäktad att inte du sätter pb just nu. Men det kommer. Nöta bana få in rätta känslan i kropp o skalle :) Själv är jag gammal på riktigt, fett talanglös. Köra mjukt är inte min grej. Rycker o sliter i grejerna mest hela tiden. Att styrpinnarna håller är onekligen ett gott betyg till tillverkarna.. Har bokat en transponder till måndag o tisdag nästa vecka. Får väl se, vet inte vad jag ska förvänta ( eller att ta sikte på ) är imponerad av er som vart omkull o är uppe igen o ger er inte . .

Äh, det är ju kul att köra hoj!
Och en stor del av att det är kul är att det är svårt att bemästra det, jag har ju dessutom gjort det ännu besvärligare för mig genom att gå och skaffa mig 40% invaliditet på vägen, men det är skoj för det. Och det är väl en av de där sakerna som fortfarande känns riktigt bra att göra även om benen är lite sådär. :hihi
Men, målet är fortfarande att komma upp och köra i supersport eller superbike vad det lider. Det lär väl bara dröja ett par år extra. :gnissla
 

Brutale

Medlem
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
...... komma upp och köra i supersport eller superbike vad det lider. Det lär väl bara dröja ett par år extra. :gnissla

Elitlicens... va fan dom är ju helt overkligt snabba ! Fast kan väll erkänna att det har vart ett mål.
 

Brutale

Medlem
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
Haha, ja det är ju lite tråkigt att bli varvad hela tiden.

Har ju satt lite inte alltför ouppnåeliga mål inför dom 4 dagarna på Gåsen, och sen 3 dagar på Sviestad.
Klarar jag det, så har jag sagt att jag ska köra Sviestad Rookie600 i September som är 1dags race ju.
Skulle vara en rätt stor seger för mig personligen att nå målen först, och sedan kunna köra ett Rookie-race.
Men det vet du, man vill komma tillbaka, men det är fan så svårt.

Du hoppar ju på lite pinnar och är krokig :kär så man ser att du har haft en jävla resa.
Många jag möter, bla vänner tror man är helt återställd bara för man inte haltar eller hoppar på kryckor.

Tolka inte detta fel nu Ulvhamne, för du har haft en bra mycket längre resa än mig!
Det jag tror jag vill få sagt är att även "små" blesyrer som mina ;) kan ta tid att komma över om man inte är ung och mjuk, eller rutinderad..
 

Ulvhamne

Banknarkare
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Skoogen
Hoj
Literklubba, tjejhundra och mittemellan med kraschkåpor.
Har ju satt lite inte alltför ouppnåeliga mål inför dom 4 dagarna på Gåsen, och sen 3 dagar på Sviestad.
Klarar jag det, så har jag sagt att jag ska köra Sviestad Rookie600 i September som är 1dags race ju.
Skulle vara en rätt stor seger för mig personligen att nå målen först, och sedan kunna köra ett Rookie-race.
Men det vet du, man vill komma tillbaka, men det är fan så svårt.

Du hoppar ju på lite pinnar och är krokig :kär så man ser att du har haft en jävla resa.
Många jag möter, bla vänner tror man är helt återställd bara för man inte haltar eller hoppar på kryckor.

Tolka inte detta fel nu Ulvhamne, för du har haft en bra mycket längre resa än mig!
Det jag tror jag vill få sagt är att även "små" blesyrer som mina ;) kan ta tid att komma över om man inte är ung och mjuk, eller rutinderad..

Äsch, jag tycker att offerkoftan sitter illa och kliar...
Men jag hoppas med på att få ordning tillräckligt på körningen och kroppen för att få till ett rejs i september. ????
Men, det är inte direkt möjligt ut just nu. Överväger att utöka med lite mer licensträningar, men det måste vara på helger, och de krockar fan alltid med något annat. Hade helst redan kört ett tiotal gånger, men bara blivit två, tre.
Men nu är ju rejsbussen redo, kroppen är i bättre fart än på flera år och... Hojen behöver få lite kärlek. ????
 

Brutale

Medlem
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
Äsch, jag tycker att offerkoftan sitter illa och kliar...
Men jag hoppas med på att få ordning tillräckligt på körningen och kroppen för att få till ett rejs i september. ????
Men, det är inte direkt möjligt ut just nu. Överväger att utöka med lite mer licensträningar, men det måste vara på helger, och de krockar fan alltid med något annat. Hade helst redan kört ett tiotal gånger, men bara blivit två, tre.
Men nu är ju rejsbussen redo, kroppen är i bättre fart än på flera år och... Hojen behöver få lite kärlek. ????

Gött ! ..
Jag vill med köra lite tid/ons träningar, men det är lögn i helvete att för sluta middag på dagarna fast man inget direkt har att göra.
Bytte chef för 16mån sedan och han och jag kommer inte riktigt överens..
Om du ska köra på Sviestad i sep så supportar jag dig ! Kan låta håret växa osv :p
 

Ulvhamne

Banknarkare
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Skoogen
Hoj
Literklubba, tjejhundra och mittemellan med kraschkåpor.
Gött ! ..
Jag vill med köra lite tid/ons träningar, men det är lögn i helvete att för sluta middag på dagarna fast man inget direkt har att göra.
Bytte chef för 16mån sedan och han och jag kommer inte riktigt överens..
Om du ska köra på Sviestad i sep så supportar jag dig ! Kan låta håret växa osv :p
Jo, jag sitter på ett nytt/gammalt uppdrag nu, där de är väldigt byråkratiska i sin syn på arbetstid. Jag får väl vara glad att de nya cheferna på projektet inte behöver godkänna min remoteaccess, eftersom att jag tjatade til mig den från mycket smidigare chefer förra gången jag konsultade på det här stället. :banana

Och vänta bara tills du ser hur långsam jag är. :hihi
 

Brutale

Medlem
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
Jo, jag sitter på ett nytt/gammalt uppdrag nu, där de är väldigt byråkratiska i sin syn på arbetstid. Jag får väl vara glad att de nya cheferna på projektet inte behöver godkänna min remoteaccess, eftersom att jag tjatade til mig den från mycket smidigare chefer förra gången jag konsultade på det här stället. :banana

Och vänta bara tills du ser hur långsam jag är. :hihi

Sett dig :D
..och tack var dig va jag inte långsammast, och det var ju inte du heller om jag minns rätt :tummenupp
 

Ulvhamne

Banknarkare
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Skoogen
Hoj
Literklubba, tjejhundra och mittemellan med kraschkåpor.
Sett dig :D
..och tack var dig va jag inte långsammast, och det var ju inte du heller om jag minns rätt :tummenupp

Ah just de! :hihi
Iaf tills min kylare sprang läck när jag började köra lite hårdare. :gnissla Packa ihop och åka hem.

Men, idag så har jag kravlat runt i garaget på heltid!
Först skruvade jag ihop pendlingsliket som haft gaffeln avplockad, och kopplingen urplockad. Den stod ivägen i hela garaget med kåpor, gaffelben, styralvor och fan vet allt som var avskruvat på den. Ihop med skiten lite fort så man kan rulla fram banliket istället och skruva ihop den!

20414159_1711108388931701_5967566578692144471_o.jpg
Och det gick överraskande smärtfritt att få på alla ful-lackade kåpor! Allt passar ju! :va Hittade även rör av kolfiber till luffarturbon i reservdelshögen tll hojen. Fy fan! Vad snabb jag kommer bli nu!
När allt satt fast på rätt ställe kom en polare som alltid är lite körkåt förbi på sin M1800R, så jag skickade upp honom på rejshojen som en testpilot. (Jag har ju ändå inte kört den själv sedan senaste haveriet. :hihi )
Han tog en kort vända och klagade på att växellådan var knasig. ::död Men det var bara växelpetaren som tog i den nya kåpan som inte är helt sönderkapad! Weeeh! Så nu är banliket redo för den 5:e och 6:e! (Om fanstyget inte ramlar omkull i garaget på depåstöden och slår sönder något.)
Det enda är väl att jag lökat lite väl mycket och inte förstärkt den nya fina och väldigt rosa bakkåpan så den gamla slitna silvertejpade får åka med igen. :hihi Det minskar ju risken för krasch med, jag menar, alla vet ju att man kraschar DiREckT med nya kåpor!
 

Ulvhamne

Banknarkare
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Skoogen
Hoj
Literklubba, tjejhundra och mittemellan med kraschkåpor.
20543731_1719198078122732_7516553150837792601_o.jpg
I helgen var det visst dags för att gno gummi i asfalten igen, förra veckan kände jag mig lite extra pigg så jag lade till söndagen till vårens bokning av lördagen för att se om min kropp klarar av två dagar på raken på bana. Och höll tummarna för att hojdjäveln skulle hålla i mer än ett eller två pass. :gnissla Det har ju inte gått lysande förut så att säga. Första vändan som jag kör racehojen i racebussen med, och det finns en lagom mängd plats får jag säga. Även om jag nu inte plockade med mig så hemskt mycket.

20543867_1720447497997790_492683568643159144_o.jpg
Efter tre pass på lördagen var både jag och hojen i oförskäm bra form. Visst, det var ett par knasigheter med mig, och med hojen men ingen av oss hade sprungit läck, ramlat i bitar eller något annat sedvanligt! Jag lyckades till och med ta rygg på någon som var ungefär lika snabb som mig men som inte var lika värdelös som mig genom depåkröken. Jag tappade nog 1 sekund eller två genom depåkröken enbart, som jag sedan nötte ikapp resten av varvet bara för att se hur personen körde genom depåkröken. Ack ack ack, jag som brukade vara snabb genom den, men inte nu längre. :gråta Men, jag fick fan bättre ordning där med!
Solen sken, hojen höll och allt började ramla på plats! Efter lunch, då jävlar skulle jag kolla varvtiderna igen.

20617156_1720501984659008_8023755300427963605_o.jpg
Och... Då började det regna. Mjahaja. Bara att lägga det passet på att skifta till regndäcken då. Och upptäcka att båten satt för långt fram för regndäcken, så passa på att flytta kåporna med. Och växelpetaren som nu tog i båten. Och kapa växelpetarpinnen några mm så att jag fick upp växelpetaren igen. Och småskurarna avlöste varandra tills det snart var dags att ge sig ut igen, när den snabba licensgruppen gav sig ut och kom direkt in och sa att det inte var våtdäcksväglag. Fan! Byta till slicks! Snor mig på och hinner skifta båda och det är 15 minuter kvar av mitt pass, kränger på mig skinnstället (vilket tar en lång tid när man brutit ryggen lite rejält) och ska ge mig ut, och när jag står med hojen i depåboxen så känner jag att fan, det är inte värt att ge sig ut på banan med kalla slicks för vad som kanske blir ett varv med varma däck. Det är ju ändå en dag imorgon med!
Massa körning kvar!

20626212_1721617167880823_702187941785467368_o.jpg
Kliver ut ur skåpbilen och... :5sure :tummenner
Där är en decimeter vatten på grusplanen bakom boxarna. Springer på dass och spanar ut på banan. Ser ut att stå vatten.
Och det regnar fortfarande. Mer och mer.
Dagens körning blir tillslut inställd. Men, va fan! Vi har ju både båt och regndäck! Lite vatten ska väl inte vara något problem, men tydligen är det visst lite drunkningsrisk vid krasch. :näsblod

Så, rätt nöjd ändå. Det går antagligen fortare, för jag har lagt ner hojen mer, och jag har gasat mer för däcken är mer slitna efter den här vändan. Och varesig jag eller hojen gick in i väggen. Det är ju fan bra. Och det kändes helt möjligt att köra en andra dag. Så... Nästa gång! Då blir det ett KM. :hihi

Sedan kan jag konstatera att framgaffeln behöver ställas in, för när jag går på broms hårt så börjar framhjulet studsa, vilket är lite otrevligt.
 
Last edited:

Ulvhamne

Banknarkare
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Skoogen
Hoj
Literklubba, tjejhundra och mittemellan med kraschkåpor.
Ja, nu kan man väl med säkerhet säga att det inte blev något rookie 2017 iaf, med tanke på trådens titel. :näsblod

Men, jag körde iaf ett KM med SMC sport i söndags. Bara det att det var första gången sedan jag lite ogenomtänkt gick och bröt ryggen ens körde bana två dagar i rad och inte hade en aning om hur väl kroppen skulle hantera det, plus att jag var så jävlarns långsam genom alla krökar, men speciellt depåkröken.

Men, iaf... Packade skåpbilen på fredagen och åkte iväg till gåsen för att hinna få den besiktad i förväg. Det gick fint, men de tyckte att den minsann läckte om ena gaffeln. Något som varit säsongens tecken, har fan bytt gaffelpackningar på 5 eller 6 gaffelben hittills i år... Men, torkade av pumpade gaffeln några gånger. Inget mer tillkom, plus att det inte var något på innerbenet, utan bara i överkant på skrapringen så misstänker jag att det var vatten från marken som helt enkelt hamnat på bromsdamm eller nåt sånt skit. Ivf, inget läckage i gaffeln på två dagars körande så den var tät.
På kvällen/natten så regnade det, och på lördagsmorgonen såg det ut såhär:
IMG_20170916_080339_liten.jpg
Vilket inte riktigt var det absolut bästa vädret för att det skulle torka upp på banan...
IMG_20170916_090206_liten.jpg
Och en halvtimme innan det var dags att köra såg banan ut såhär, så jag sket i att köra första passet. Det skulle ju ändå bli två dagar på bana... Förhoppningsvis iaf, sist så drog ju en monsun in och lade banan under en halvmeter vatten till dag 2. :gnissla
Dagen gick sådär, jag bara fick inte till känslan på hojen, lite som det varit när jag kört den i år. Och nu när jag har en 2016 gsxr1000 som gathoj att jämföra med så var det uppenbart att något var jävligt fel. Däckslitaget såg väl lite sådär ut, men inget aggresivt tokfel på fjädringsinställningarna.
flyttade upp växelpetaren för den var helt åt helvete så jag fick leta runt efter den varenda gång jag skulle växla, vilket totalt saboterade varenda kurva i princip.
Så nån gång efter lunch så gav jag mig på att skruva ner den där styrdämparen som jag vetat om var lite styvt ställd. Den var ställd på max dämpning. Verkligen max, så att det krävdes lite mild övertalning för att vrida ner ställskruven. :gnissla
Ställde ner den tre snäpp, och nästa pass så kändes hojen ofantligt mycket bättre, så jag skruvade ner den i bottenläge för att se hur många lägen den hade. 26... Jahapp. Ställde den till 13 och görde en tur till. Fy fan vad bra det blev! Det var en så stor förbättring att det kändes som en helt annan hoj. Srsly... Nog för att jag visste att en för hårt ställd styrdämpare var lite dåligt, men jävlar i det vilken skillnad det gör!
Förtroendet kom långsamt krypande på hojen nu, i takt med att kroppen började segna.
Och eftersom att det var gåsen så såg man ju sånthär dyka upp lite då och då, men regnet höll sig iaf borta från banan.
IMG_20170916_173831_liten.jpg
Till sista passet ville hojen inte starta längre, men fick starthjälp av snälla människor i boxen, och den hoppade igång så snällt. Inte fan kan man ta med den här hojen till bana utan att den börjar strula med något. Nu hade jag dessutom lyckats missa att packa med mig elverktygslådan från garaget. :huvet
Efter sista passet satt jag och var allmänt nöjd med dagen ändå, hojen kändes mycket bättre, jag var iaf lika snabb genom depåkröken som de långsammaste i lugna licensgruppen, i början av dagen så drog alla ifrån mig med vad som kändes som ett par hundra meter bara i den kröken. :dummer
Gåsen bjöd på fin solnedgång med när man satt där och filurade över dagen.

Min kära sambo dök upp efter solnedgång med min verktygslåda och en batteriladdare, så efter lite laddning, provstarter och mätande så drogs slutsatsen att batteriet hade dött. :6surkart
IMG_20170917_121433_liten.jpg
Något har väl vibrerat sönder i batteriet, för det tappade spänning rätt snabbt även utan last, och om man gav det en smäll med startmotorn gick det från 13.5V till 7-8V utan last. Det mådde helt enkelt lite dåligt. Fick starthjälp ett par pass, sedan raggade jag upp ett lånebatteri, skickade i det i hojen efter att ha fått stå o ladda lite och hojen vevade igång helt utan problem. :Bugar
Målet för säsongen var ju att faktiskt köra ett race. Jag kände mig rätt tveksam fortfarande och var nog på god väg att fega ur, men jag bestämde mig för att om jag lyckas få upp farten genom depåkröken så skulle jag kladda in en kvaltid på tavlan och köra racet. Och följande pass så bara klaffade det rakt av. Ja, det gick ju inte fort, men jag var inte långsammast genom den längre heller. Sagt och gjort, innan jag hann fega ur så knallade jag bort och skrev upp en tid.
IMG_20170917_142059_liten.jpg
Den gav mig 16:e startplats. Och genast blev jag nervös. Va fan! Race. Kändes inte kroppen lite slö och jävlig? Var det inte något fel där.
Men, är det något jag är så är det tjurskallig, och nu skulle jag jävlar i det köra racet, så jag stod över passet efter lunch och bara vilade. Nästa pass körde jag bara start-träningen.
Det är ju ganska fånigt lätt att köra starter på en hoj som faktiskt har ett mellanregister. Min gamla R6:a som jag harvade runt på 2014 hade absolut inget mellanregister, den tappade helt seriöst effekt från 5k rpm upp till nånstans vid 7-8krpm när det istället stack iväg som fan. Så att starta med den var lite knepigt. Min "nya" hoj är ju om inget effektmonster så iaf inte rent saboterad i effektleveransen. :fakta. Jag hann ifatt startledet framför rätt lätt, och fick inte förlita mig på att alla kör så jävla långsamt genom första böj för att komma ifatt dem efter en sorglig start. :hihi

Nåja, efter att ha kört startövning så var det förarmöte, snylta ett par siffror till fronten, skita, pissa och hälla i sig vätska och attackäta en kanelbulle, sätta dit de där två siffrorna, sedan vänta. Titta på hojen så det inte var något trasigt varannan minut, tills de flaggade för 2 minuter till utsläpp.

Fy satan vad jag var nervös när den kom upp.

Ut på sighting lap så släppte nervositeten och bara adrenaliten och ett par begynnande horn fanns kvar. Warm-up lap så började fokuset komma.
Och så var det dags för start, på ett rejs. 2.75 år efter att jag frågade kirurgen på uppvaket om det var dumt att krascha med titan fastskruvat i 7 ryggkotor. Jag kände mig säkrare på att sätta starten än jag någonsin gjort tidigare. Vilket mest berodde på att hojen faktiskt går att göra hyfsade starter med i jämförelse med vad jag startat på innan. :rofl
Starten går, och jag kommer iväg rätt okej, kommer ifatt de framför och bara pang! så är det rejsmode i huvudet. Minns faktiskt inte så mycket av första böjen, men det kändes som om jag körde om någon. Inte för att jag tror att jag faktiskt gjorde det egentligen. Jag är ju rätt ovan vid att faktiskt komma fram till första böj samtidigt som alla andra. ::näsblod
Efter lite fram och tillbaka där i de första böjarna så hamnar jag ivf bakom någon vit hoj, och jävlar vad jag ska ifatt och om honom bestämmer jag mig för. Han är snabbare i krökarna än mig, speciellt depåkröken. :crash :fakta
20170918201414-4f4210ce.jpg
Men, flera gånger så plockar jag in allt försprång han plockat på sig från depåkröken när det ska bromsas in i trösen. Jag kommer på mig själv med att jag ju sitter och tittar på honom hela tiden istället för framför honom, och inser att det är därför jag inte kommer ikapp ut ur kurvor och sånt där, så jag slutar att titta på honom. Sedan lyckas jag komma ikapp så jag iaf kan kamikazebromsa mig om in i ejjes, och iväg!
20170918201214-c1004a79.jpg
Ser att det ligger två hojar en bra bit framför och fajtas, så jag glömmer han bakom i samma ögonblick som jag passerar honom och ska ifatt de där två typerna. Gnisslar tänder i hjälmen, men jag börjar iaf inte skrika, svära och leva fan. :hihi
Ivf, tror det är sista varvet, så går jag på alldeles mycket mer gas än vanligt genom ejjes och ner i svackan än vanligt och hojen lyfter framhjulet på väg ner i svackan och när det slår ner är det allt annat än riktat i färdriktningen så det slår väl till ett par gånger och jag tappar som satan. Det var visst sista varvet däremot. :banana
Ingen aning vilken plats jag kom in på till slut, men jag blev iaf inte omkörd, och jag körde om någon. Jag kraschade inte heller! :tungan Och det måste ju ha gått fort så in i helvete, för ena siffran i fronten hade blåst sönder! :fakta


Skickade in all packning i skåpbilen så fort jag kunde innan adrenalinet från racet släppte och jag blev begåvad med spaghettiben. Hann precis med det.
Sedan satt jag och tittade på prisutdelningen innan jag rullade hem, allmänt glad.

Väl hemma så får jag ett pris av min osedvanligt förstående sambo, lite godis och ett fint kort. :kär
IMG_20170917_204010_liten.jpg
 
Nyheter
Triumph Street Scrambler Sandstorm edition

Triumph har presenterat den...

Kraftsamling för säkrare mc-trafik

Inför årets mc-säsong stärk...

Bike på Gotland Ring med M 1000 RR

Idag fick vi bekanta oss li...

Custom Bike Show, ready, steady…

Twin Club i Norrtälje flagg...

Bike på BMW M-Event på Gotland Ring

Bike fick en exklusiv inbju...

Rotebro-Timbuktu ToR

År 2017 blev Johan Gustafss...

Snabbt MotoGP på Portimao

Den inledande Pole-starten ...

Provkörning: Yamaha MT-09

Yamaha MT-09 var den första...

MC Collection på Tidö Slott öppnar portarna!

Pressrelease, Stockholm 202...

Triumph Scrambler 1200 Steve McQueen Edition

Triumph har släppt en Steve...

Top