RoLLERs RuLLAR - Samlingstråden

Lite krejjer i arkivet.
Saknar sig nåt?

20050813_GotlandRing.wmv
Davo-2.wmv
Matti MC-Hjälm.wmv
RoLLERs-MX-Skola-Del-I.wmv
Top-Gun.wmv
4m59s.wmv
Davo.wmv
Mattias _vs_RoLLER.wmv
SAAB.wmv
TurboFilmen.wmv
Anders.wmv
Filmen.wmv
Mattias_vs_Svampe.wmv
Slangskolan del 1.wmv
Slangskolan del 2 - FINAL.wmv
Slangskolan_Del_III.wmv
Slangskolan_del_4.wmv
Vansinnesfard.wmv
ApacheTeaser.wmv
Gruppkorning-HQ.wmv
RR Skolan I - TEASER Hi Q.mpg
DanTheMan-1.wmv
IronMike3.wmv
RoLLER vill gasa.wmv
DanTheMan-2.wmv
IsleOfMan.mpg
RoLLER.mp3

Slangskolan I var det ju inte igår man såg. Årstalänken har ju inte funnits på ett tag heller. Ett stycke trafikkultur, minsann.

jag röstar torrent om det är okej med dig roller, sjukt mycket smidigare, och så slipper vi DDOSA ner ftpn när hela sporthoj vill ha filmerna :D

Går det att få något alternativ till torrent, typ ned direkt från FTP?

fack, jag som inte kan med det här med torrenter och skit :(

Jag har ett par siter men meckar torrent istället, även om jag hatar skiten. :mad:

Feck. För mig är inte torrent ett alternativ. Hojta till om du kommer på något sätt att fixa det iaf, typ förpacka i mindre delar och lägg på megaupload eller ngt.

jag röstar torrent om det är okej med dig roller, sjukt mycket smidigare, och så slipper vi DDOSA ner ftpn när hela sporthoj vill ha filmerna :D

Jadå fixa torrent om ni vill det..... även fast det är massa konstigt skit med där som man gjorde under influensen av 3 6-pack folköl som man kanske helst kunde skippat :|

Men jag lägger upp dom på en FTP ändå sen så att filmerna blir klickbara i första inlägget.

Jadå fixa torrent om ni vill det..... även fast det är massa konstigt skit med där som man gjorde under influensen av 3 6-pack folköl som man kanske helst kunde skippat :|

Men jag lägger upp dom på en FTP ändå sen så att filmerna blir klickbara i första inlägget.

Lite svårt att skapa en torrent utan filerna, då faller grejen bort lite... :gnissla
Som sagt, är vi en eller fler med 100/100 lina så kan folk tanka ner dom där 2gig'en på 5 min..

Du lyckas tillfredställa alla! :tummenupp (förutom moralpredikarna då :D)

Lite svårt att skapa en torrent utan filerna, då faller grejen bort lite... :gnissla
Som sagt, är vi en eller fler med 100/100 lina så kan folk tanka ner dom där 2gig'en på 5 min..

vi är flera :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP