RoLLERs Däck söker 1 förare att sponsra!

Tack för alla uppmuntrande inlägg:tummenupp . Håller för närvarande på och tittar på vilken hoj jag ska köpa. Yamaha, Honda, Suzuki.... Vad är bäst, det är den eviga frågan????? Tips mottages tacksamt.
Och hur tjock plånbok föräldrarna har...

Tjaaa...
Suzuki verkar ju funka att vinna mästerskap på iaf. Backlunds hoj går och låter som en jävla raket.
Honda är ju alltid Honda. Solida grejer.
Yamaha... :-/ det hade jag nog sorterat bort direkt.

Suzuki säger jag. Sitter ju själv med Mikael Nilssons vinnar hoj här hemma nu som jag ska fara runt på banorna med nästa år.

Hade några mellan år på en R1 men säger SUZUKI :tummenupp

Lycka till 2007

/Liwa1
Actionpics.se

Wille S skrev:
2635324 2007 satsar jag på Superstock 600 till morsan och farsans stora "lycka" psyket och pengarna, ni vet!

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!! Inte en 16-åring till som ska göra livet surt för oss "vi som vill upp:are" över 32....:gnissla

Lycka till!:tummenupp

Och jag som trodde att Roller skulle gå in och sponsra en sponsorlös hojåkare, men det hadde man fel på som vanligt.:va

Jag frågar igen. Är spons på olja inte intressant? Vi får inte mycket feedback där måste jag säga.

Fürstenhoff skrev:
2639012 Jag är en renodlad Suzuki människa till 110% men måste säga att Honda CBR600RR 2007 är det hetaste valet efter samtal med ett par testförare!!

/Fürstenhoff.

Hmmmm då måste jag läsa testet!

Jag har kört R1 i 4 år nu och det skulle va kul att testa nåt annat känner jag. Det låster som en skitsak men jag saknar verkligen en växelindikator på R1'an.

Last edited:
RoLLER skrev:
2640147 Jag frågar igen. Är spons på olja inte intressant? Vi får inte mycket feedback där måste jag säga.
Jo, klart att det är. JAg tror dock att de flesta här tänker som jag att jag är icke värdig, sponset går till någon som är duktig :)

Bingo skrev:
2640168 Jo, klart att det är. JAg tror dock att de flesta här tänker som jag att jag är icke värdig, sponset går till någon som är duktig :)

Jo men jag köper redan olja billigt.

Tanken e att nån annan också ska få göra det.

RoLLER skrev:
2640147 Jag frågar igen. Är spons på olja inte intressant? Vi får inte mycket feedback där måste jag säga.

Oljespons är jätteintressant men jag vet inte hur många tävlingar jag har råd med nästa år så jag väntar med att söka tills det år jag kommer köra en hel säsong... Sen är jag jävligt dålig också... :3freak

Freedom skrev:
2639283 Och jag som trodde att Roller skulle gå in och sponsra en sponsorlös hojåkare, men det hadde man fel på som vanligt.:va
Wille har knappast pengar på hög och fetingkontrakt med sponsorer.
jag skulle påstå att det var ett klockrent val!

RoLLER skrev:
2640147Jag har kört R1 i 4 år nu och det skulle va kul att testa nåt annat känner jag. Det låster som en skitsak men jag saknar verkligen en växelindikator på R1'an.
Naj naj naj, köp min RS250 och visa Mattias var skåpet ska stå i SP istället.

ÄNTLIGEN!

Var till lelles efter plugget med farsan och köpte en ny Honda cbr600rr -07:D :D
Nu är det bara vänta till den kommer(nån gång i januari).
Jultomten kom tidigt i år.:yoparty

Wille S skrev:
2642922 ÄNTLIGEN!

Var till lelles efter plugget med farsan och köpte en ny Honda cbr600rr -07:D :D
Nu är det bara vänta till den kommer(nån gång i januari).
Jultomten kom tidigt i år.:yoparty

skönt och se att det blev rätt märke :tummenupp

Nyteknik skrev:
2643080 Pappa betalar. :rolleyes:

Bättre det än att inte köra alls, eller?! Tror inte att många 16-17-åringar har råd till en sådan satsning på egen hand.

Men som vanligt med dig så är det ju orättvist att vissa kan köpa nytt!

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back