RoLLERs Däck söker 1 förare att sponsra!

Grattis "lillkillen" till fått en sponsor.

Skönt att se att Rollers däck valt en framåt förare som inte redan har fullt med sponsorer och en förare som kan föra Rollers däck utåt och där Rollers däck kan hjälpa denna kille framåt inom sporten.

/Liwa1

Wille S skrev:
2635324
2007 satsar jag på Superstock 600 till morsan och farsans stora "lycka" psyket och pengarna, ni vet!

GRATTIS grabben! Du är grym! Speciellt vad det gäller att köra trots att du har ont, minns fortfarande ditt sår jag fick se på Sviestad :näsblod

Gustav O skrev:
2635903 Aaahaaaaaaaa! kan man ana en konspiration? ;)

Klart det är svågerpolitik och konspirationer bakom allt. Vi borde naturligtvis ha sponsrat nåt doldisteam i ERF eller nån skitig rookie med sprayburkade kåpor. DET hade varit rättvisast.

Mattias skrev:
2635922 Klart det är svågerpolitik och konspirationer bakom allt. Vi borde naturligtvis ha sponsrat nåt doldisteam i ERF eller nån skitig rookie med sprayburkade kåpor. DET hade varit rättvisast.
Precis. Varför hjälpa någon som har talang om man kan sponsra en skitig tjockis i Rookie1000 (ingen nämnd, ingen glömd)?

Gustav O skrev:
2635903 Aaahaaaaaaaa! kan man ana en konspiration? ;)
Det tror jag inte, men såg på Willes sajt att de sålt sin hoj till en kille från Stockholm och jag hade för mig att Mattias nyligen köpt en ny hoj. Det var ren nyfikenhet.

Tycker Wille verkar vara en utmärkt talang att sponsra! :)

Mattias skrev:
Vi borde naturligtvis ha sponsrat nåt doldisteam i ERF eller nån skitig rookie med sprayburkade kåpor. DET hade varit rättvisast.
Om du har något emot mig personligen är det bättre att du tar det via PM :mad:

sandstream skrev:
2636818 Får du spons direkt från Bridgestone eller går det också via Rollers Däck?

Vår policy är att inte sponsra överåriga no-hopers. Så nej, vi är inte inblandade.

Wille är redan sponsad av Red Line när det gäller olja så den sponsen finns fortfarande kvar.

Det är en grymt bra olja från Q8 Olis som jag själv har kört på i 2 år.

SBK Racing

CHECK IT OUT!

Det gäller även kedjespray mm.

Grattis

kul att det blev en talang och inte vi andra hopplösa åldringar :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT