Rigge skrev:2624740både rr och stunt sker på bana så det är inge fränt
I Gavloe... Gävloa (eller hur hur f*n det stavas) ja?
Här i Rockholm har vi Skogskyrkogården, Tyresörakan och Slingerbulten Ring.
Fast idioterna där får såklart ingen spons!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RoLLER skrev:2624769I Gavloe... Gävloa (eller hur hur f*n det stavas) ja?
Här i Rockholm har vi Skogskyrkogården, Tyresörakan och Slingerbulten Ring.
Fast idioterna där får såklart ingen spons!![]()

heliac skrev:2622570Min GSX1400 Turbo Überfighter kommer göra åt mängder med däck![]()
Bingo skrev:2624359Det är den där hemska mänskan i ert team som kör Ducati (du vet vem jag menar, han som fuskar med laptimern på Sturup) som har stulit min motivering![]()
![]()

Bikerbitch skrev:2624543Konkurrens till TL vore inte fel, frågan är om de har ensamrätt på sina Dunlopisar. Fast att kostnaden för däck en säsong i SP skulle vara grym vettifasiken. Jag körde förra säsongen på däcken som satt på när vi köpte hojen, hur långt de gått innan dess vet jag inte, men fort gick det.
Alicia skrev:2625368Varför tar man inte bort däckbestämmelserna för?
Tycker att alla borde få köra på valfria däck.
Är något bestämt inför nästa år?
OT, sorry
Bingo skrev:2622618Hehe, här var vi generösa med råd om hur RoLLer skall ge bort sina pengar utan att få något igen. Spons skall ge båda parterna något. Annars kallas det för välgörenhet.
Bikerbitch skrev:2625377Jo, då kan man hitta däck som man har bättre sponsring på, helt klart.
Jag vet inte om det är för att det ska fortsätta vara en enhetsklass så att förutsättningarna är likadana.
Om något är bestämt inför nästa år vet jag inte, sas det inget på mötet ni var på i Karlskoga?
Teddy skrev:2627668Öhhhhh, det där är old-school, gap-glammigt som Rossi är såååå ute.
Gottis skrev:2627670hmm undra ens om det är värt att söka är ju ett hopplöst fall iaf....![]()
![]()
Precis. Jag kan lätt skriva på ett avtal där jag lovar att inte skylla på däcken när jag vurpar.Liwa1 skrev:2625379Det handlar om att välja en seriös förare som syns, som kan det här med att ge tillbaka, göra reklam för sig och där det ger vinn vinn situation till båda parter.
Det finns förare som har sponsring men inte syns fast dom är bra, det finns förare som har massor av spons fast dom inte gör resultat. Jag vet t ex en direkt inom Cross som har bra spons, gör inte resultat men sponsorerna står i kö.

RoLLER skrev:2627575Såhär ser podiumkepsen ut du ska ha på dig när du vinner. Och det är såklart en exakt likadan dom har på sig i MotoGP eller vilken high profile-tävling som helst. Den röda snygga med guldlöv på skärmen mm.
![]()
Vi tackar får alla ansökningar som kommit in. Men fortsätt att skicka. Det är 2,5 dagar kvar tills ansökningstiden går ut.
Har jag eller Mattias missat att svara nån får ni fista oss i ansiktet när vi ses.
supergirl skrev:2627897Du borde lägga ner däckfirman och satsa på en karriär som skräckfilmsaktör, det ser verkligen ut som någon hugger nåt vasst i dig![]()
edit: vid närmare eftertanke skulle minen även kunna passa bra i en gay-porrfilm![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |