Bikerbitch
Stolt mamma
Freppa skrev:2623609Jag föreslår att du sponsrar Duccatis Tjejteam i ERF 2007 om något. Ring Robso och hör mera vad det består uti.
/Freppa
Precis det team jag tänkte på, de kan ju behöva lite hjälp när de är nystartade!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Freppa skrev:2623609Jag föreslår att du sponsrar Duccatis Tjejteam i ERF 2007 om något. Ring Robso och hör mera vad det består uti.
/Freppa

Vee-twn skrev:2623527Hur många vet att Sune Andersson kört och burnat upp Bridgestone däck under 8 års tid? Inte såå många tror jag...
Noll-Koll skrev:2624179Ärligt talat så kan jag säga att jag inte har en aning om vad våra svenska toppförare i roadracing har för däcksponsorer...har du?

Noll-Koll skrev:2624179Ärligt talat så kan jag säga att jag inte har en aning om vad våra svenska toppförare i roadracing har för däcksponsorer...har du?


Noll-Koll skrev:märkligt hur många roadracing folk anser att just deras sport förtjänar spons..
Slappa skrev:2624281Stor mening att sponsra nån som ändå ska börna sönder produkten, sen kan iaf inte ja se stunt som "sport" på samma sätt som roadracing.
Bingo skrev:2622618Hehe, här var vi generösa med råd om hur RoLLer skall ge bort sina pengar utan att få något igen. Spons skall ge båda parterna något. Annars kallas det för välgörenhet.
Jo men tänk på att det behövs dual compound-teknologi för att kunna burna i rätt vinkel serru. Så när man ligger ner i kurvorna och river loss så behövs det där extra greppet så gummit bara flyger loss i kakor.Slappa skrev:2624281Stor mening att sponsra nån som ändå ska börna sönder produkten, sen kan iaf inte ja se stunt som "sport" på samma sätt som roadracing.
Mattias skrev:2622937En god nyhet är att du får köra ikapp med mig om du får tummen ur och verkligen gör en racingsatsning, det blir väl roligt?
Men vaffan, jag skrev precis samma motivering fast med mig själv som förmånstagare. Det är den där hemska mänskan i ert team som kör Ducati (du vet vem jag menar, han som fuskar med laptimern på Sturup) som har stulit min motiveringMaffan skrev:2624314![]()
![]()
Jo, därför bör däckkontot gå till SSRacings ERF team, för nästa år vinner vi![]()
Ja, vad tycker du att vi ska tycka då? Att vår spons INTE förtjänar spons. Det skulle vara märkligt på riktigtNoll-Koll skrev:jag tycker det är märkligt hur många roadracing folk anser att just deras sport förtjänar spons...
Noll-Koll skrev:2624379Hehe! Jag ger mig, känns som att stå själv i ett muslimskt land och försöka tala om att kristendomen är bäst!(Ironi) Som jag skrev tidigare: Jag är inte själv intresserad, frågade bara av ren nyfikenhet
Hoppas att jag inte smutsat ner ert fina raceforum
Puss
mafo skrev:2624354Hade inte du gett upp tvåtakt för evigt?
Ni funderar inte på att konkurrera ut TL-racing? Däckkostnaden är ju grym i SP. Vad bränner man? 2-3 set per säsong?
Bikerbitch skrev:2624543Fast att kostnaden för däck en säsong i SP skulle vara grym vettifasiken.
Victor skrev:2624524Haha, nu låter du precis som Rigge.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |