xfader
xf vs asfalt: 0 - 3
RoLLER skrev:2665376Nu vet jag inte om du brukar score'a direkt ofta så du har nån att visa dom för? Dom är nog lite overkill för dig.![]()
Jag brukar iofs inte ha kalsongerna på när damer kommer på besök ;p
Commando baby!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RoLLER skrev:2665376Nu vet jag inte om du brukar score'a direkt ofta så du har nån att visa dom för? Dom är nog lite overkill för dig.![]()
Kanske dags att fundera på namnbyte?RoLLER skrev:2665302Så! Nu saluför vi Alpinestars också!
sandstream skrev:2665514Kanske dags att fundera på namnbyte?
Ni verkar ju planera att sälja det mesta som har med mc att göra.
Ni kanske ska utlysa en tävling där SHs medlemmar får föreslå bra namn efter era kriterierRoLLER skrev:2665543Haha... mjoo.... vi sitter och pratar om exakt det du säger just nu på kontoret.
sandstream skrev:2665835Ni kanske ska utlysa en tävling där SHs medlemmar får föreslå bra namn efter era kriterier![]()
Om man inte har några pengar, kan man bara komma och ta en fika då eller? Jag frågar för en kompis räkning. Själv har jag skitmycket pengarRoLLER skrev:Ta med er alla pengar ni har och kom till RoLLERs Däck![/B]![]()
Bingo skrev:2670486Om man inte har några pengar, kan man bara komma och ta en fika då eller? Jag frågar för en kompis räkning. Själv har jag skitmycket pengar![]()
ReDan skrev:2670494Du är Gullig du RoLLER : ) (Menar jag på ett ej bögigt sätt såklart)
Hoppas du får fart på karusellen![]()
RoLLER skrev:2670934Njaaaeee..... har "han" inget annat då?
QUOTE]
Vad e det för skinställ ni har ?? Märken har ni bara ett märke ska ni va i mässan?? 2007
//Robin
Går han ner i källarn eller?Robin Hood skrev:Om ja missar punkter o komma o stavar FEL. Oj värden går under om man missar en pungt LOL Show What.
Robin Hood skrev:2670963Vad e det för skinställ ni har ?? Märken har ni bara ett märke ska ni va i mässan?? 2007
//Robin
Det tog bara 4 veckor innan du började med försäljarflosklerRoLLER skrev:Samma sak känner jag med Arai. Det är den bästa hjälmen man kan köpa för pengar!
sandstream skrev:2671012Det tog bara 4 veckor innan du började med försäljarfloskler![]()
Hur ser din stjärt ut i Arai?RoLLER skrev:2671032Nämen det är sant ju!![]()
Jag får inte alls lika snygg stjärt i t.ex Dainese som i Alpinestars.
Sen ser magen mycket mindre ut i Alpinestars än i övriga fabrikat.
svampe skrev:2671163Måste komma in och se hur ni har det snart.
Jag ska komma och snika kaffe efter nyår.![]()
Tar du Spyke i inbyte? Det är inte jag som undrar utan en kompis.RoLLER skrev:Jag får inte alls lika snygg stjärt i t.ex Dainese som i Alpinestars.
Sen ser magen mycket mindre ut i Alpinestars än i övriga fabrikat.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |