xfader
xf vs asfalt: 0 - 3
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Bingo skrev:2658586Men fan då! Vad är det för mening att visa dem för en massa stockholmare? Det är som att bjuda in griskultingar till ett framförande av Rachmaninovs 2:a med radiosymfonikerna. De kommer bara att springa runt och tramsa och inte fatta nåt. Kom ner hit och visa istället![]()
Kapten Blåskägg skrev:2650778Ja har man svårt att hålla sig på vägen är det nog bäst att satsa lite på krukan. Nästa år ska du ju försöka hänga på mig så köp den dyraste![]()
Oki, jag kommerRoLLER skrev:2659804![]()
Men wtf.... glajda upp hit då så får du träffa dom tyngsta lirarna och flukta på dom svalaste sylarna!
Jag lagar gott kaffe också!
Nitrous skrev:2660510Ny Arai kruka är beställd hos Rollers Däck![]()
Nu blir jag tok-snabb med ny ball hjälm.... eller nåt![]()
Men kaffet, ja va fan tog kaffet vägen? Såg inte ens röken av nån kaffebryggare, bara massa munläder-goja från Roller-mannen.
Tack och bock, nästa säsong är jag schnygg![]()
/Nitrous
Nitrous skrev:2660510Ny Arai kruka är beställd hos Rollers Däck![]()
Nu blir jag tok-snabb med ny ball hjälm.... eller nåt![]()
Men kaffet, ja va fan tog kaffet vägen? Såg inte ens röken av nån kaffebryggare, bara massa munläder-goja från Roller-mannen.
Tack och bock, nästa säsong är jag schnygg![]()
/Nitrous
Liwa1 skrev:2660518Ja ha ja, här går du och beställer saker utan prata med regeringen här hemma, dvs mig.
Ska det bli som vanligt nu? Att jag ska få ärva dina avdankade mc prylar![]()
Jag vill INTE ha din svettiga hjälm som är lika stor som en badboll, jag vill med ha en NY hjälm. Ska springa och beställa en Shoei X-spirit till mig själv i morgon tror jagProblemet är att den jag vill ha finns inte i vårt avlångaland.

Du, nu snackar du bara för att föra bort samtalet från kaffet! Hur är det egentligen med den detaljen, kan man räkna på en kopp gott kaffe eller luras du baraRoLLER skrev:2660648Jepps härligt. 2 sålda RX-7'or samma dag mitt i December, det känns bra det här
Sorry ang kaffet, jag behöver en sekreterare som passar upp känner jag. Jag ska gottgöra allt när du hämtar upp ditt nya exemplar!
Har Nitrous köpt en ny Arai så e det klart att DU också ska ha en! (Nitrous betalar)
Har han vågat tala om att han köpte den dyraste som finns?
Har han vågat tala om att han beställde ett x-tra visir som kostar som en vanlig hjälm?
Ställde jag till det nu Nitrous?![]()
RoLLER skrev:2660648Har Nitrous köpt en ny Arai så e det klart att DU också ska ha en! (Nitrous betalar)
Har han vågat tala om att han köpte den dyraste som finns?
Har han vågat tala om att han beställde ett x-tra visir som kostar som en vanlig hjälm?
Ställde jag till det nu Nitrous?![]()

Bingo skrev:2660676Du, nu snackar du bara för att föra bort samtalet från kaffet! Hur är det egentligen med den detaljen, kan man räkna på en kopp gott kaffe eller luras du bara![]()
Liwa1 skrev:2660770Om han så blinkar, hostar eller fnyser så ska jag påminna honom om alla andra "leksaker" han köpt till sin stora kärlek....
RoLLER skrev:2659790Vad tycker ni om den helvita RX-7'an då?
xfader skrev:2660486Nu är ny kruka beställd, så när du försöker ta rygg på mig så kan du leta efter hjälmen det står "vem fan är Kapten Blåskägg?" på.
Krukan självklart beställd på RoLLER's Däck!
RoLLER skrev:2661297Självklart!Din RX-7'a e på ingång! (jag ska nasa på dig ett visir när du hämtar den, så ta med dig MYCKET pengar!!!)

xfader skrev:2661439Jävla nasare!@#![]()
![]()
RoLLER skrev:2665302Så! Nu saluför vi Alpinestars också!
Ett sånt här Race Replica MÅSTE du bara ha, 19.995:- bara.
RoLLER skrev:2661297
2007-nyheterna, Pedrosa, Sinister och Nakano Shuriken finns inte förens månadsskiftet Jan-Feb 2007. Så Nitrous får en försenad julklapp.
QUOTE]
Jävla dyr julklapp![]()
Undra om jag får en lika dyr![]()
![]()
Liwa1 skrev:2665346
Jävla dyr julklapp![]()
Undra om jag får en lika dyr![]()
![]()
xfader skrev:2665309Fixa Dainese så kan vi snacka sen!![]()

RoLLER skrev:2665376Ska jag ta hem en likadan till dig och sätta upp på Nitrous nota bara?
Jag har supersjyssta kalsonger också.
Nu vet jag inte om du brukar score'a direkt ofta så du har nån att visa dom för? Dom är nog lite overkill för dig.![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |