Calmanders
U'll never catch me alive!
Ni måste fan ha en skylt det står: "BRASSA HELVETET!" på i affären.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag med! Den förklarar en del. Det finns alltså en affärsutvecklare och en tekniskt ansvarig på däckfirman. Men inga däckmaskiner. Båda vill vara hövding och ingen vill vara indian. Ingen av dem vill alltså smutsa ner sina händer. Jag tror (hoppas) att de båda åker på däck-krängeriet till slutJojjeman skrev:2616284Gillade informationen i "om rollers däck"![]()
Bingo skrev:2616625Jag med! Den förklarar en del. Det finns alltså en affärsutvecklare och en tekniskt ansvarig på däckfirman. Men inga däckmaskiner. Båda vill vara hövding och ingen vill vara indian. Ingen av dem vill alltså smutsa ner sina händer. Jag tror (hoppas) att de båda åker på däck-krängeriet till slut![]()
Bingo skrev:2616625Jag med! Den förklarar en del. Det finns alltså en affärsutvecklare och en tekniskt ansvarig på däckfirman. Men inga däckmaskiner. Båda vill vara hövding och ingen vill vara indian. Ingen av dem vill alltså smutsa ner sina händer. Jag tror (hoppas) att de båda åker på däck-krängeriet till slut![]()

KING KONG skrev:2616152Va inne och kika på hans sida,vill bara gratta och lycka till.
Vi kommer att göra många affärer framöver.
Bra priser på svålar och så bjuds det på fika!!!
Bättre en så kan det inte bli.HA HA HA![]()
![]()

RoLLER skrev:2616442Ska du köpa 208 liter olja på ett bräde så skicka ett mail till antingen mattias@rollersdack.se eller daniel@rollersdack.se så fixar vi!
Hummsa... du har en offfroad på avataren, vilken olja snackar du nu? Jag snackar SBK Racing (vi har inte alla oljor i 208 liters fat).
Tackar Skägget!
Men våra priser kan du elda med SBK Racing i villan.
#6 Limpan skrev:2616295En liten sak bara, hemsidan blir lite konstig med min upplösning (1280x800), det ligger textlager på varnadra.
Antar att den är gjord för 1024x768, men ett litet tips att kolla på det.

knurra skrev:2617045oljan verkar intressant men ska man ha en baksula skiljer det ju flera hundra spänn mot mcdackonline...

campar skrev:2617060
Skiljer det inte många kronor så anser jag personligen att det är mera värt att handla där man vet att man får tag på den ansvarige om det skulle vara några komplikationer.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |