Rollers däck öppnad

Ni måste fan ha en skylt det står: "BRASSA HELVETET!" på i affären.

Jojjeman skrev:
2616284 Gillade informationen i "om rollers däck" :tummenupp
Jag med! Den förklarar en del. Det finns alltså en affärsutvecklare och en tekniskt ansvarig på däckfirman. Men inga däckmaskiner. Båda vill vara hövding och ingen vill vara indian. Ingen av dem vill alltså smutsa ner sina händer. Jag tror (hoppas) att de båda åker på däck-krängeriet till slut :D

Bingo skrev:
2616625 Jag med! Den förklarar en del. Det finns alltså en affärsutvecklare och en tekniskt ansvarig på däckfirman. Men inga däckmaskiner. Båda vill vara hövding och ingen vill vara indian. Ingen av dem vill alltså smutsa ner sina händer. Jag tror (hoppas) att de båda åker på däck-krängeriet till slut :D

hehe... Ja, släng in av och påkrängning i priset så blir det ju riktigt prisvärt! :tummenupp

Bingo skrev:
2616625 Jag med! Den förklarar en del. Det finns alltså en affärsutvecklare och en tekniskt ansvarig på däckfirman. Men inga däckmaskiner. Båda vill vara hövding och ingen vill vara indian. Ingen av dem vill alltså smutsa ner sina händer. Jag tror (hoppas) att de båda åker på däck-krängeriet till slut :D

Jodå, jag kan nog kränga däck. Att sätta pneumatiska redskap i händerna på nån med tummarna centralt placerade vore nog ingen god idé. Han kan hålla sig på kontoret. :FU

KING KONG skrev:
2616152 Va inne och kika på hans sida,vill bara gratta och lycka till.
Vi kommer att göra många affärer framöver.
Bra priser på svålar och så bjuds det på fika!!!
Bättre en så kan det inte bli.HA HA HA:tummenupp :tummenupp

Fan Kingis! Brorsan! Du var först med nyheten!! Såg jag NU först!
Fan vad jag ska krama och klämma på dig i stugan i sommar! :hihi
Tjejerna får ha eget rum!

Coolt jag jobbar ca 200 meter därifrån (OMX). Men, fixa så ni kan kränga också så lovar jag att vara där direkt!

RoLLER skrev:
2616442 Ska du köpa 208 liter olja på ett bräde så skicka ett mail till antingen mattias@rollersdack.se eller daniel@rollersdack.se så fixar vi! :tummenupp

Hummsa... du har en offfroad på avataren, vilken olja snackar du nu? Jag snackar SBK Racing (vi har inte alla oljor i 208 liters fat).

Tackar Skägget!

Men våra priser kan du elda med SBK Racing i villan.

SBK-racing vore det intressanta japp

Mest nyfiken på pris.. vi har snackat ett gäng om att dela ett fat

#6 Limpan skrev:
2616295En liten sak bara, hemsidan blir lite konstig med min upplösning (1280x800), det ligger textlager på varnadra.
Antar att den är gjord för 1024x768, men ett litet tips att kolla på det.

Vi arbetar på det nu men behöver feedback.

Webläsare? Operativsystem? Kan du skicka skärmdump?

/ RoLL

Ni måste ju ut med bilbakrutedekaler:tummenupp

Sen får man ta kort på billen med Rollers klisterlapp i bakrutan, Åså bifogar man bild vid beställning av däck och får 10% rabbat :va

Jennyjialt Lr:va

Edit: SHIT såg att jag postade mitt Jennyjiala inlägg 00:00! VAd vinner jag ?

Fina grejer, nu ska jag bara bli i behov av däck (går rätt fort)... Ni kan få bli ärad leverantör av crossdäck till vår lilla församling här hemma! I så fall lovar jag att köpa sportdäck av er till våren med! 25% deal? :yoparty

oljan verkar intressant men ska man ha en baksula skiljer det ju flera hundra spänn mot mcdackonline...

knurra skrev:
2617045 oljan verkar intressant men ska man ha en baksula skiljer det ju flera hundra spänn mot mcdackonline...

Och du vetduva!? Då köper du dina däck hos mcdackonline eller där det känns bäst för dig :tummenupp

STÅR DET någonstans att Rollers däckfirma skall hålla samma/lägre priser som mcdackonline:va :confused:

:cdevil

Last edited:
Vet själv folk som har köpte däck på MCdäckonline och det har funkat kanon, men även har an ju läst folk som har fått vänta bra länge på sina däck därifrån. Och om du nu inte får ditt däck på utsatt tid, vart är det då lättast att ringa o klaga/fråga? Jo hos Roller såklart!

Sen kan ni säkert göra ett bra pris med honom vid köp av flera däck osv.
Skiljer det inte många kronor så anser jag personligen att det är mera värt att handla där man vet att man får tag på den ansvarige om det skulle vara några komplikationer.

Men som samt, man handlar där man själv vill! :tummenupp

//Niklas

campar skrev:
2617060
Skiljer det inte många kronor så anser jag personligen att det är mera värt att handla där man vet att man får tag på den ansvarige om det skulle vara några komplikationer.

:fakta
Känns rätt okej att gynna någon man känner också, det är ju trots allt ett bra och kul initiativ.

Trevlig sida, köper antagligen däck av er nästa gång det är byte. :tummenupp

Det kommer nog bli ett hak :hihi

tis lunda, ons skogis å bulten, tors rollers däck ? :rolleyes:

Det vore bra om man kunde köpa beggade gummin också..

Jag skulle lätt kunna tänka tänka mig att köpa ett Rollerkört gummi..

Jag menar, på det sättet han använder grejerna, är det bara lite slitet på sidorna...

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back