RoLLERs Bakslangskola Del IV Miniteaser

alltså, råkade jag blunda när du växlade? eller var du så ninja-snabb så att jag inte ens hann uppfatta det? :D

gpf skrev:
alltså, råkade jag blunda när du växlade? eller var du så ninja-snabb så att jag inte ens hann uppfatta det? :D

Broder.... Ninja snabb..... :D Jag gör som du ju.... växlar i princip direkt innan jag ens tagit upp den hela vägen på ettan.... Nu drar jag till Lunda igen.... här ska stuntas!!!!

:bow :Bugar :bow Jag är imponerad! :bow :Bugar :bow

Otroliga framsteg! Fast det som inte syns på filmen är ju att Matti låg och lekte på bakhjulet brevid dig.

gpf skrev:
Jag är inte imponerad. var fan e tolvan? öka nu roller, snart är det vinter.

Precis! Och var är högstolarna? Du vill väl kunna gå i ide med vetskapen om att du verkligen, verkligen KAN slanga? Ut och träna mannen... :whip

Schysst Roller!
Hav förtröstan, på min tejp finns 2 kameravinklar till, från sidan och helmetcam. Där ser man hur jävla högt Roller går!
Nästan så du skrapar undersidan på ljuddämparen mannen!! :)
Gpf kommer domna av pga förundran.

RoLLERs motherfucking backslangschool roxxors!!

Originally posted by RoLLER
Det kommer mer.... 4 Real!!!
Ja har bara Helvete o säga. Nästan så att ja tycker teasern räcker. Resten talar för sig själv :cool:

Nån som vill höra en barnslig grej?
Ja kopplade upp MIN knarr igår. Av MISSTAG ska tilläggas :jisses
Då vart de en :fart i kalsongen men sen satt man o :lol i säkert tio minuter efter de.

Ja vet inte va ja ska säga mer än FETT me bra jobbat Danne!!
// :banana

Fan om man har sett alla filmer så ser man vilka jevulska framsteg du har gjort.
Grymt! forstätt så

Och herren sade: "Finns viljan finns vägen" och det har Roller bevisat :rock Ser riktigt bra ut, fan nu är du duktig på att slanga :squid

Vad skall du hitta på härnäst? Stoppie-skola? Knäskrapsskola? Man vill ju se fler roliga filmer :tummenupp

955i skrev:
Och herren sade: "Finns viljan finns vägen" och det har Roller bevisat :rock Ser riktigt bra ut, fan nu är du duktig på att slanga :squid

Vad skall du hitta på härnäst? Stoppie-skola? Knäskrapsskola? Man vill ju se fler roliga filmer :tummenupp

Tack som fen... jo det börjar lossna nu :D

TACK SOM %&("%¤?=/&"(% FÖR ALLA UNDERBARA KOMMENTARER!
Det verkligen värmer om hjärtat yall!!!! :tummenupp :D

GPF och Soppis kan dra helvete!!! :whip ;)

Väääxla....

Om du inte växlar på slangen snart så kommer det låta som när en av dina lärare körde Kawa 600 och ständigt varvskyddet i :)

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8