RoLLERs Bakslangskola Del IV Miniteaser

alltså, råkade jag blunda när du växlade? eller var du så ninja-snabb så att jag inte ens hann uppfatta det? :D

gpf skrev:
alltså, råkade jag blunda när du växlade? eller var du så ninja-snabb så att jag inte ens hann uppfatta det? :D

Broder.... Ninja snabb..... :D Jag gör som du ju.... växlar i princip direkt innan jag ens tagit upp den hela vägen på ettan.... Nu drar jag till Lunda igen.... här ska stuntas!!!!

:bow :Bugar :bow Jag är imponerad! :bow :Bugar :bow

Otroliga framsteg! Fast det som inte syns på filmen är ju att Matti låg och lekte på bakhjulet brevid dig.

gpf skrev:
Jag är inte imponerad. var fan e tolvan? öka nu roller, snart är det vinter.

Precis! Och var är högstolarna? Du vill väl kunna gå i ide med vetskapen om att du verkligen, verkligen KAN slanga? Ut och träna mannen... :whip

Schysst Roller!
Hav förtröstan, på min tejp finns 2 kameravinklar till, från sidan och helmetcam. Där ser man hur jävla högt Roller går!
Nästan så du skrapar undersidan på ljuddämparen mannen!! :)
Gpf kommer domna av pga förundran.

RoLLERs motherfucking backslangschool roxxors!!

Originally posted by RoLLER
Det kommer mer.... 4 Real!!!
Ja har bara Helvete o säga. Nästan så att ja tycker teasern räcker. Resten talar för sig själv :cool:

Nån som vill höra en barnslig grej?
Ja kopplade upp MIN knarr igår. Av MISSTAG ska tilläggas :jisses
Då vart de en :fart i kalsongen men sen satt man o :lol i säkert tio minuter efter de.

Ja vet inte va ja ska säga mer än FETT me bra jobbat Danne!!
// :banana

Fan om man har sett alla filmer så ser man vilka jevulska framsteg du har gjort.
Grymt! forstätt så

Och herren sade: "Finns viljan finns vägen" och det har Roller bevisat :rock Ser riktigt bra ut, fan nu är du duktig på att slanga :squid

Vad skall du hitta på härnäst? Stoppie-skola? Knäskrapsskola? Man vill ju se fler roliga filmer :tummenupp

955i skrev:
Och herren sade: "Finns viljan finns vägen" och det har Roller bevisat :rock Ser riktigt bra ut, fan nu är du duktig på att slanga :squid

Vad skall du hitta på härnäst? Stoppie-skola? Knäskrapsskola? Man vill ju se fler roliga filmer :tummenupp

Tack som fen... jo det börjar lossna nu :D

TACK SOM %&("%¤?=/&"(% FÖR ALLA UNDERBARA KOMMENTARER!
Det verkligen värmer om hjärtat yall!!!! :tummenupp :D

GPF och Soppis kan dra helvete!!! :whip ;)

Väääxla....

Om du inte växlar på slangen snart så kommer det låta som när en av dina lärare körde Kawa 600 och ständigt varvskyddet i :)

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna