RoLLERs Bakslangskola Del III

Titta vår egen Spielberg har gjort det igen :tummenupp ..... Jag gillar knäppningen av hjälmen svischsvischsvisch............Och dom små kommentarerna är kungliga .......Kul med humorn i filmerna och sen gör RoLLer bra små filmer överhuvudtaget........Well done boy :tummenupp :tummenupp :rock :rock
 
Last edited:
haha absolut bästa filmen :D ! kungliga komentarer och texter !undra om 4an kommer vara bättre ?, kan det bli bättre ? kan inte vänta och sen ! kommer den att släppas i år eller blir det nästa sommar ?
respekt :bow :bow :bow
 
Fy fan, utvecklas du så här fort så måste jag fixa moralkakor att bjussa på snart... :va

Dina filmer är i vicket fall klart sevärda, skrattar så jag gråter.. :D

/B
 
Härligt rullarn!!! Blir bara bättre och bättre. Från att ha varit Slangskolans absoluta obsbarn är du mönstereleven! :bow

Här pratar vi brant inlärningskurva... :tummenupp
 
jiiissess RoLLER, det är nästan så man blir förtjust i dej.. :D
faaan va gött å se på de där, nu lär jag sova gott inatt!
vad duktig du har blivit!
Du är en riktig pärla!

Nu må damen sova... :p
 
smurfen skrev:
vad är det för codec???? :confused:

Jag kör med Windows Media tjojjsan.... wmv inget märkvärdigt men jag tycker det funakr hur bra som helst.... små filer och bra kvalla....
 
RoLLER skrev:
Jag kör med Windows Media tjojjsan.... wmv inget märkvärdigt men jag tycker det funakr hur bra som helst.... små filer och bra kvalla....
+bra kvalla på redigeringen! :tummenupp
 
Lilla_damen skrev:
jiiissess RoLLER, det är nästan så man blir förtjust i dej.. :D
faaan va gött å se på de där, nu lär jag sova gott inatt!
vad duktig du har blivit!
Du är en riktig pärla!

Nu må damen sova... :p

Taaaaaaaack :D Sov sött.... i slangskolan IV så ska jag försöka mig på lite hårdrocksmusik tom.
 
RoLLER skrev:
Taaaaaaaack :D Sov sött.... i slangskolan IV så ska jag försöka mig på lite hårdrocksmusik tom.
Blire inge Black Label Society så får du inge mer musik av mig :fakta
 
RoLLER skrev:
Taaaaaaaack :D Sov sött.... i slangskolan IV så ska jag försöka mig på lite hårdrocksmusik tom.

säg att du blev generad, säg att du rodnar! :rodnar
*fniss*
det blir toppen, vars ska man regga groupie klubben, äre mattias man ska snacka med? :crash
näerå skämt åsido, ser fram emot 4an.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top