RoLLERs Bakslangskola Del III

Det va nog bland det roligaste jag någonsin sett! Du är king! Fy fan va snyggt gjord! Va skitskoj att få va med och kolla när du körde också. Nästa sommar blir det Stockholm fler gånger. :crash

:bow :rock

Fan RoLLER, det finns kanske folk som slangar bättre än dig men det finns INTE nån som gör bättre å roligare fulfilm! :fakta

P.s. Var fan tog Blackened Waters vägen??? d.s.

Roligaste filmen jag sett på länge!! :tummenupp Karlssons filmkrönika ger Slangskolan del III: :banana :banana :banana :banana :banana (av fem möjliga)

:bow Grymt bra film! Dom ÄR roliga och fortsätt med fler sköna filmer, mycket bra klippt, bra musik, roliga texter osv..

:rock

:squid

Ser bra ut :tummenupp

Underbar mixning av musik och klipp, du är ju rena proffset på redigering ju :tummenupp

Rock !

När kommer Slangskolan episode IV ?
Kan vi se fram emot en stoppieskola innan säsongen är över ?

Det är fanimig Oscar-material det där. Introt är som jag tidigare sagt bättre än NÅGOT annat i motorcykelfilmväg. Jag tycker att kameramannen låter lite gay?

..

ROLLER RULES THE WORLD.. ROLLER FOR PRESIDENT..!!!!

Bjuder han på release party för IV:an tro????

Då skall jag va me....killen är helt underbar...
Flera sådan positiva människor i vårt land..!!!!!!!

Mattias skrev:
Det är fanimig Oscar-material det där. Introt är som jag tidigare sagt bättre än NÅGOT annat i motorcykelfilmväg. Jag tycker att kameramannen låter lite gay?
Kameranmannen agerar även speaker med bravur! "mesa dårå" :lol

Mattias skrev:

Håller med till 100% men den dära tjockfikusen som plockar blommor till R-oller ser ut att vara osäker på sin sexuella läggning, dessutom så gillar min pojkvän filmen.

GSXR1100R skrev:
Håller med till 100% men den dära tjockfikusen som plockar blommor till R-oller ser ut att vara osäker på sin sexuella läggning, dessutom så gillar min pojkvän filmen.
:rofl

Blom-mannen är helt säker på sin sexuella läggning. Varför tror du han ger RoLLER blommor?!

Mattias skrev:
Blom-mannen är helt säker på sin sexuella läggning. Varför tror du han ger RoLLER blommor?!

...för att smöra så han får låna rettan i brist på egen hoj förstås.. :whip

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...