RoLLERS Bakslangskola - Del II

Skoj med folk som bjuder på sig själv. Nu är det dags att stå på knä på sadel eller stå på fotpinnarna , kanske lägga benen över styret..........You`r the man Roller :rock :rock :bow :bow

Såg just filmen.

:D :tummenupp

Kanske inte världens bästa bakslangsåkare men resi...reg.... regissörs talangerna kan man inte klaga på :tummenupp
Eller skådespelar insattsen.

zykl0n skrev:
Såg just filmen.

:D :tummenupp

Kanske inte världens bästa bakslangsåkare men resi...reg.... regissörs talangerna kan man inte klaga på :tummenupp
Eller skådespelar insattsen.

Tack zyklon... Men jag skådespelade faktiskt inte :rodnar Det e en dokumentär :D

Kungligt!!

Du 'e kungen Roller, välkommen upp till Norrland ngn gång så vore det väl faan om inte du kom åtminstone 10 meter med min Hoj..

Du gör ju framsteg värre än den värsta Kamprad ...
:bow

Nu e jag sne! Snubbe utmanade mig med en Moster 900 till Ume. Jag ANTOG VADET! nån som har ett ställ å låna ut så e jag hemma!! ????

RoLLER skrev:
Nu e jag sne! Snubbe utmanade mig med en Moster 900 till Ume. Jag ANTOG VADET! nån som har ett ställ å låna ut så e jag hemma!! ????

Haha, ja, vinner du inte det så vette fan.. Blåste just ned till Belgien på en retta, man kan hålla rejält hög touringfart utan att bli alltför trött.

gpf skrev:
Haha, ja, vinner du inte det så vette fan.. Blåste just ned till Belgien på en retta, man kan hålla rejält hög touringfart utan att bli alltför trött.

Fen.... är du i Belgien GPF ????? (förexten så är den där fylletråden deletad=) Jo man snittar ju utan probbs 180 säkerligen.....

RoLLER skrev:
Fen.... är du i Belgien GPF ????? (förexten så är den där fylletråden deletad=) Jo man snittar ju utan probbs 180 säkerligen.....

vilken fylletråd?? har det kommit EN TILL från dig?? :D :D

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back