RoLLERS Bakslangskola - Del II

HAHA.... du måste va världens mest framtunga människa eller nåt :D Men bra filmer gör du!!!! Snart så sitter det....

twinner666 skrev:
en typ an kontaktannons alltså?? mycket smart drag roller,mycket smart.. :) lägg ut nummret i del 3 så kommer garanterat nån att ringa :skrämd :)

kommer del 3 snart eller?? blir det Releasepartaj då??

Hehehhe.... jorå, jag jobbar på den... då suger jag tom. på ett gummibröst så det måste ju se lockande ut :D Klart vi måste ha ett release party :rock :rock :rock

Rigge skrev:
HAHA.... du måste va världens mest framtunga människa eller nåt :D Men bra filmer gör du!!!! Snart så sitter det....

Hahahhahaha Världens mest framtunga människa :D :D :D Den va bra :tummenupp :tummenupp

RoLLER skrev:
Hehehhe.... jorå, jag jobbar på den... då suger jag tom. på ett gummibröst så det måste ju se lockande ut :D Klart vi måste ha ett release party :rock :rock :rock

Gummituttar!?

Alltid kul med lite nya trick och vinklar heheh :tummenupp
-----
Hua, du känner ingen press nu inför del tre med tanke på hur väl mottagna ett och två har blivit??

Tänk inte på att pöbeln här inne förväntar sig magknip och tårar i ögon av tokgarv när de ser trean.

Bara att gnugga geniknölarna eller vad du nu brukar gnugga och låta inspirationen komma...

Kunde ju inte så om det låg någon fibban på nattduksbordet... ;)

Caffe skrev:
Gummituttar!?

Alltid kul med lite nya trick och vinklar heheh :tummenupp
-----
Hua, du känner ingen press nu inför del tre med tanke på hur väl mottagna ett och två har blivit??

Tänk inte på att pöbeln här inne förväntar sig magknip och tårar i ögon av tokgarv när de ser trean.

Bara att gnugga geniknölarna eller vad du nu brukar gnugga och låta inspirationen komma...

Kunde ju inte så om det låg någon fibban på nattduksbordet... ;)

Jo ... asså.... jag ville eg. inte göra en "big deal" av 2'an heller ens. Va rädd för att folk skulle tycka "Va fan ere där för djävla linslus som försöker vara rolig" ... TYP.... Men det verkar ju som att många uppskattar den :) :) :) så det får välan bli en III'a oxå :whip

quote:Originally posted by twinner666
sånt ska man ju säga till damerna,att man är "jätteframtung" [/B]

-----
RoLLER skrev:
HahahahaHhA..... Den va ju ÄNNU BÄTTRE ;) ;) ;)

Kan inte det tolkas då (om man har otur) som att man har en sprängfylld påse bara för att man inte fått något på länge och därför antagligen är jävligt kass??
Att det var den som var tung alltså...

Åhh bara en tanke, nu ska jag sova natter! :hej

he he!!! :D bra sagt caffe.dom som får ligga mest wheelar längst.avslöjar ju en del om vissa här!! finns To.M.... BILDBEVIS!!!! :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd

stackars ROLLER. :( :( :( :D

twinner666 skrev:
he he!!! :D bra sagt caffe.dom som får ligga mest wheelar längst.avslöjar ju en del om vissa här!! finns To.M.... BILDBEVIS!!!! :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd

stackars ROLLER. :( :( :( :D

Hahahha.... Jag känner mig GANSKA mobbad :D :D :D

Del II rockar - den var värd att vänta på :D Nu börjar det snart bli lite läskigt för du måste upp en bit för att överträffa dig själv i del III. :crash

RoLLER skrev:
Hahahahah.... En som känner till mitt förflutna som Quake II gud :D vem e/va du egentligen ?

Själv var jag väl rätt anonym. Men du minns kanske en "frustrerande" 2on2 mot lango och Snowman? =)

Sen har vi ju Quakecamp, med berusade [EYE]- och [strYk]-medlemmar samt strippor. =P

plojdo skrev:
Själv var jag väl rätt anonym. Men du minns kanske en "frustrerande" 2on2 mot lango och Snowman? =)

Sen har vi ju Quakecamp, med berusade [EYE]- och [strYk]-medlemmar samt strippor. =P

Den djävla 2on2'n har jag fan inte lyckats glömma!!!! :mad: :mad: :mad: Ni satt ju mittemot oss, om du nu var en av dom :) Jorå... det brukade bli ganska mycket fylla när [EYE] och strYk lanar/lanade :öl :öl :öl

Angående bytesannonsen...jag har en gammal DBS, kan det vara något?
Folk börjar misstänka att jag är störd när jag skrattar så tårarna sprutar på jobbet, fler filmer!

/Anders (som är ännu sämre än dig på bakhjulsåkning)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon