RoLLER har inget körkort!

WestW skrev:
Var det någon kvinnlig polis som du kunde dräggla på?

Hade dom varit kvinnliga hade jag haft körkortet kvar. Dessutom hade dom tvättat hojen åt mig, lagat middag och bäddat rent.

DanTheMan71 skrev:
Fan för att bli av med kortet på en sån skithoj.
En r1:a Ok men en Buell ??!!

Med R1'an går det ju knappt att bli av med KK, inte på Nynäsvägen iaf. :rolleyes:

Welcome 2 the club....... lämnar in mitt om någon dag eller så... :mad: fick ett litet fint brev häromdagen från länstyrelsen....

RoLLER skrev:
Hade dom varit kvinnliga hade jag haft körkortet kvar. Dessutom hade dom tvättat hojen åt mig, lagat middag och bäddat rent.

Jag är stolt roller. Du tog det som en man. Och utan att skylla på nått annat.
Synd bara att du blev av med lappen.

Inside info: Han bölade som ett barn och bad om nåd. Det var fan pinsamt. Det tyckte poliserna med, så de sket i uiiiliin för att få honom att sluta grina. MYCKET manligt.

Vänta nu. Är det inte Mattias som är roten till det onda? Är det egentligen inte hans fel att Roller förlorat KK? Vem lärde Roller att uiiiiiila? Vem lärde Roller att köra fort?

Ladies and Gentlemen - Våga vägra eget ansvar. Gör som de bästa - skyll på Mattias!!!

Freppa: När ska du lära dig att uiiiila? Du kommer aldrig att förlora körkortet pga vårdslöshet i trafik om du inte börjar öva snart=no cred. Lördag? Söndag?

Mattias skrev:
Freppa: När ska du lära dig att uiiiila? Du kommer aldrig att förlora körkortet pga vårdslöshet i trafik om du inte börjar öva snart=no cred. Lördag? Söndag?

Har du tid på lördag? Jag har ingen nytta av körkortet iallafall.

Trist Rullarn!

Men som någon redan poängterat så var det ju "helt rätt tid" om man nu skall bli av med sitt körkort.

Ett händelserikt år verkar det som! Wheeliekung - RR kung (nåja..) - Klotning på bana - Indraget KK...varför nöja sig med mindre :banana

Bara att gå i ide och komma tillbaka 2005.

Storlom, Gávia ártica, en fågel som finns i större delen av landet. Lever i och vid klarvattensjöar och i kustbandet. Sjöfågeln är 68-85cm och väger 3,6-4,4 kg som fullvuxen. Fågeln är en flyttfågel och flyttar främst till Medelhavet och Svarta havet.

Detta och tusentals andra intressanta saker kan du läsa om på susning.nu,
en sysselsättning du nu kommer att ha gott om tid för.
Bra jobbat kompis! Klipp lite film nu.
:)

Fast 140 på 70väg, borde inte ditt körkort vara borta för gott?

Tack för att någon uppmärksammade att jag hade stavat fel i mitt första inlägg. Jag är en hemsk människa..! Förlåt!

Bikerbitch skrev:
Fast 140 på 70väg, borde inte ditt körkort vara borta för gott?

Tack för att någon uppmärksammade att jag hade stavat fel i mitt första inlägg. Jag är en hemsk människa..! Förlåt!

Man kan ju aldrig få sitt kort konfiskerat på livstid. Eller menar du att det var ett så stort moraliskt brott?

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla