RoLLER har inget körkort!

soppatorsken skrev:
Man kan ju aldrig få sitt kort konfiskerat på livstid. Eller menar du att det var ett så stort moraliskt brott?

Men om man blir av med det i mer än ett år behöver man väl göra om alla prov? Fast jag vet inte om det räcker med fortkörning för så lång spärrtid.

Rullarn, tråkigt att loosa lappen, jag vet hur det känns (tycker det är jobbigt med en månad oxå).

Nu har du ju bara en vurpa på slingerbulten för att komma upp till min statistik, men det får du klara av nästa år (hoppas den blir lindrig).

Se nu till att få ett långt brev från jobbet varför du måste ha lappen i tjänsten.

Lycka till :) :) :)

Men vad är det med polisen och Nynäsvägen? På väg fram och tillbaka till jobbet idag såg jag typ fem polisbilar. Så har det varit hela säsongen. Är 73:an en knarksmugglar-led eller vad är det frågan om?

När jag kör till jobbet är det full spätta på E18, där det inte stått en polis på hela sommaren och sedan ögontjäneri ett par kilometer på nynäsvägen (Gullmars->Farsta) där det är laser-smurfar minst en gång i veckan... vafför?

Så ett tips är ju att ta det lugnt på 73:an, det är högriskområde!

tråkigt roller, vi sågs juh i tisdags (röda r6:an)...

roller blir inte av med lappen helt pga att han inte har någon prövotid kvar....

eller har du det kvar roller?

ravenrs skrev:
tråkigt roller, vi sågs juh i tisdags (röda r6:an)...

roller blir inte av med lappen helt pga att han inte har någon prövotid kvar....

eller har du det kvar roller?

Jaså det var du :) Näe jag tog körkort 1986 (bil) så provotiden e long gone.

RoLLER skrev:
Levererade en bomb wheelie i vanlig ordning sen blninkade det blått.

Vi ses nästa sommar // Bisous!

Aje mannen! SH's egen filmhjälte är utan åklapp :brinnerup Var är världen på väg? Må spärrtiden bli kort och vintern snötyngd.

Att åka i baksätet är förnedrande - det lär du blir varse, lider med dig!
:näsblod

Trodde gummisnodden går av när man wheelade med en sån :va

Mcbudet skrev:
du kan få låna mitt om du vill! ??

Sluta tuta, blinka, peka och skratta på stan bara för att jag sitter på passagerarsätet. Så satans kul e det inte.

Djävla motorcykelbud, stryk ska dom ha!!!

Usch idag var det väldigt nära att det blev 5e gången :huvet Men det blev 1-0 till Gixxerlaget i förlängningen med lysande soppalampa, så det var en spännande match :D

Last edited:
Rammstein skrev:
Usch idag var det väldigt nära att det blev 5e gången :huvet Men det blev 1-0 till Gixxerlaget i förlängningen :hihi
Hur fan kör du? Jag har knappt sett en polis i år. Eller... jag blev stoppad på Huddingevägen, men de hade ingen mätning. Då är det inte olagligt.

Mattias skrev:
Hur fan kör du? Jag har knappt sett en polis i år. Eller... jag blev stoppad på Huddingevägen, men de hade ingen mätning. Då är det inte olagligt.

Det undrar jag med.. stöter ihop med dom var och varannan gång jag är ute och kör :( Dom gillar inte mig helt enkelt :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT