Smagatusk
Guest
En tjej jag dejtade under en period brukade knäcka av den yttersta decimetern av de gröna bladen på purjolöken för hon ville inte betala för "de där torra träiga bladen man ändå inte använder"...![]()
![]()
Hur gjorde hon när hon köpte kräftor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En tjej jag dejtade under en period brukade knäcka av den yttersta decimetern av de gröna bladen på purjolöken för hon ville inte betala för "de där torra träiga bladen man ändå inte använder"...![]()
![]()
Hur gjorde hon när hon köpte kräftor?
Till alla vedhatare... Vedeldare är inte sparsamma....Bygger hus för tillfället och kommer enbart att köra med vedeldning
MEn systemet går löst på en 12 000- 15 000€ så sparsamt är det inte
![]()

Till alla vedhatare... Vedeldare är inte sparsamma....Bygger hus för tillfället och kommer enbart att köra med vedeldning
MEn systemet går löst på en 12 000- 15 000€ så sparsamt är det inte
![]()

Jag gjorde nog motsatsen igår. Bladmåtten hittade jag inte i verktygsväskan, de ligger förmodligen ute i garaget men jag orkade inte leta så jag åkte och köpte nytt.

De som besöker alla matvaruaffärer i staden i jakten på den billigaste maten. Och så klart så kör de bil mellan affärerna.
Ok, varför kör du då inte på el istället?

Folk som bunkrar prylar i största allmänhet är lite roliga. "Soppapriset höjs imorrn, jag drar å tankar upp alla bilarna!"
Besparingen åts upp av själva resandet till och från macken som inte hade gjorts om inte priset var lågt osv.
De som åker från Östersund till Ullared och köper tandkräm och fryspåsar för att det är billigt. Äts upp av resan och camping osv.
Nån av er som läser är ju de här personerna - berätta! Varför gör ni så här?
Haha jag har varit på ullared typ 3 gånger. Samtliga gånger har jag handlat för under 500kr. Inte min sambo dock. Men poängen är att det är kul att åka på ullared och betrakta spektaklet med karlar som har panik i blicken. Kärringar som är i vägen mellan hyllorna. Och ungar som skriker och klättrar kring väggarna.
Folk som bunkrar prylar i största allmänhet är lite roliga. "Soppapriset höjs imorrn, jag drar å tankar upp alla bilarna!"
Besparingen åts upp av själva resandet till och från macken som inte hade gjorts om inte priset var lågt osv.
De som åker från Östersund till Ullared och köper tandkräm och fryspåsar för att det är billigt. Äts upp av resan och camping osv.
Nån av er som läser är ju de här personerna - berätta! Varför gör ni så här?
Billiga prylar ska man inte leta efter, bättre att köpa ny tusenkartong gipsskruv och skruva under den tid man skulle letat efter den nästan fulla. Så småningom har man all skit överallt och fixar allt snabbt och billigt.Jag gjorde nog motsatsen igår. Bladmåtten hittade jag inte i verktygsväskan, de ligger förmodligen ute i garaget men jag orkade inte leta så jag åkte och köpte nytt.
Det brukar jag också ha, men till Hemköp. (Billigare).Vet en som har med sig tygkasse till ica, samme man river av överdelen av lösgodispåsen.
Framför allt har inflationen på påsar överträffat bostadsrätter i centrala tätorter sedan länge.Fast just tygkasse är skönt att ha ibland, till slut man får ett berg av Ica påsar hemma annars![]()
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife