Roliga moppefuckon del 2 (jidder i norrland)

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Rash skrev:
2511499 Den senaste M5:an med 507hk?:slicka
Skulle inte tro det iofs:rolleyes:
Nej dom åkte en zigenar-edition 91a med 315 hk motorn.... sån har jag haft för ett par år sen, då hängde jag inte ens med en kompis motard på motorvägen :rofl

Paradoxy skrev:
2511471 Var det skönt?
De va helt ok, för jag knylla dååoom :yoparty ..dom hade inte en sportmössa såklart, men jag sakta in å åkte ifrån ett flertal gånger :tummenupp

Last edited:
IronMike skrev:
2512507 Nej dom åkte en zigenar-edition 91a med 315 hk motorn.... sån har jag haft för ett par år sen, då hängde jag inte ens med en kompis motard på motorvägen :rofl

Men men men, vänta nu?? Körde du verkligen ifrån de i deras BMW menar du?:jisses Jag trodde att BMW:s var världens bästa och snabbaste bilar...

//TurkRash:D ;)

Rash skrev:
2512596 Men men men, vänta nu?? Körde du verkligen ifrån de i deras BMW menar du?:jisses Jag trodde att BMW:s var världens bästa och snabbaste bilar...

//TurkRash:D ;)
Hahaha :rofl skönt med lite ironi / bjuda på sig själv :tummenupp

mini-knutten skrev:
2511505 jag kräver insiderinfo :pannkyss

Är faktiskt lite nyfiken på hur man lyckas få folk i grannskapet så förbannade. :näsblod

Har insider info! Inte just om detta fall men....

Du kan spela högt på din steeriio.... eller åka trimmad moppe...... glömma städa i tvättstugan ett par gr..........missa att hälsa på kvarterspolisen/den sura gubben som tror han äger ..... listan kan göra lång!

Inga konstigheter att göra sig osams med grannar, nog svårare att hålla sig väl med folk tror jag :va

För tillfället så är jag nog rätt så bra polare med mina grannar trots allt :D hittade en vehög med trattkantareller, som jag generöst delade ut till dem som ville ha förrförra vecka, pga av att jag inte orkade rensa allt :tummenupp

Man lär sig med tin!

AndreasNo skrev:
2515245 Mest han som syns ju, han har drömt våta drömmar om att få va tomte o börna me sin moppe...
Ja jo jag mena det :D han ville bara ha dt-moppefuckot som medhjälpare till sin självhyllning :rofl

IronMike skrev:
2515256 Ja jo jag mena det :D han ville bara ha dt-moppefuckot som medhjälpare till sin självhyllning :rofl

:D.. filmen ska verka handla om en pojke som hatar sin cykel och önskar sig en moped, varpå den pojken och hans moped borde filmas mer än tomten som börnar.. hmm...i mitt tillstånd jag är i just nu skulle jag kunna analysera filmklippet i flera timmar och komma med många långa kommentarer...vi avslutar här för nu..återkommer efter lite mer kikande på klippet :D

*/ ?>
Back