Roliga moppefuckon del 2 (jidder i norrland)

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Dominator-Rocks skrev:
2508713 Tyckte det var många snubbar som tracka på han med slipsen, gött när han brotta ner "tjockisen" och utdelade ett par smockor :D

:Follefightsmiley
Han me grön slipps ser ut som den där killen som e fotograf på sh... mIcKe eller va han nu heter, men han kanske inte e från norrland? :rolleyes:

är det bara jag som tycker att fajtfilmer är så där mystiskt underhållande? :va Man får liksom en liten kick av att veta att man inte var där :yoparty

Kolla på den här också:
http://www.youtube.com/watch?v=Cqc1yX4yhbQ&mode=related&search=

I huvudrollerna ser vi följande personer:

- Arg kärring
- Arg gubbe #1 (gift/son till *Arg kärring)
- Arg gubbe #2 (förmodad granne med *Arg gubbe #1 och *Arg kärring)
- Fjortis #1
- Fjortis #2

Storyn verkar gå ut på att fjortisgänget, med *Fjortis #1 och #2 i spetsen gjort kvarteret upprört och särskilt *Arg gubbe #1 och #2, samt *Arg kärring.

Nu vet jag inte vad fjortisgänget gjort tidigare, men här tycker jag faktiskt att de har lagen på sin sida. Klar provokation från *Arg gubbe #1, och allt utlöses faktiskt när *Arg kärring drar *Fjortis #1 i håret. Hade jag sett mina polare få spö av några gubbar/kärringar hade jag inte tvekat att använda "nödvändigt våld" för att oskadligöra hotet och säkra min och mina vänners fortsatta säkerhet. Moraltanter kommer nog att säga att man inte ska slå äldre, och framförallt inte kärringar, men enligt min mening så gäller ordspråket om man går med i leken får man leken tåla (nu snackar vi ju inte pensionärer som drar lite löst i örat utan klimateriekärringar som med full styrka drar en i håret) :tummenupp

mini-knutten skrev:
2509067 är det bara jag som tycker att fajtfilmer är så där mystiskt underhållande? :va Man får liksom en liten kick av att veta att man inte var där :yoparty

Jag blir mest arg av att se individer i nedre tonåren försöka stiga i sin klassstege med hjälpmedel såsom att spänna bröstet som en tupp och prata intimt nära sitt "offer" med en dialekt som är importerad. Att de gör det med en skvätt norrlänska inblandat gör inte saken mycket bättre, tvärtom så får de det till att låta väldigt oseriöst och skrattretande.

lorkan skrev:
2509290 Är dom inte fortfarande underbara?

Jag hade inte sett det norrländska bråket förr.
Jo, klart dom är bra som fan :D

Trodde bara att alla redan hade sett dom =)

mini-knutten skrev:
2509067 är det bara jag som tycker att fajtfilmer är så där mystiskt underhållande? :va Man får liksom en liten kick av att veta att man inte var där :yoparty

Kolla på den här också:

- Arg kärring
- Fjortis #1
- Fjortis #2

Storyn verkar gå ut på att fjortisgänget, med *Fjortis #1 och #2 i spetsen gjort kvarteret upprört och särskilt *Arg gubbe #1 och #2, samt *Arg kärring.

Nu vet jag inte vad fjortisgänget gjort tidigare, men här tycker jag faktiskt att de har lagen på sin sida. Klar provokation från *Arg gubbe #1, och allt utlöses faktiskt när *Arg kärring drar *Fjortis #1 i håret. Hade jag sett mina polare få spö av några gubbar/kärringar hade jag inte tvekat att använda "nödvändigt våld" för att oskadligöra hotet och säkra min och mina vänners fortsatta säkerhet. Moraltanter kommer nog att säga att man inte ska slå äldre, och framförallt inte kärringar, men enligt min mening så gäller ordspråket om man går med i leken får man leken tåla (nu snackar vi ju inte pensionärer som drar lite löst i örat utan klimateriekärringar som med full styrka drar en i håret) :tummenupp

Hahaha den där är ju bara för underbar :rofl

HönaPower skrev:
2510068 Dom var ju grymma på att puttas i alla fall, han med slipsen var lite för kaxig för sin volym....:D

App app app, akta dig för att säga något kränkande om honom, du vet inte vem du bråkar med.

:hihi

Jag såg en rolig grej för en massa år sedan i Piteå också. Några stycken skulle spöa en annan, ena killen har ett utpräglat latino-usteende & säger på bruten Norrländska/invandrar-dialekt. Hördö, ska ja knylla dig. Blanda norrländska & rinkeby-svenska så får du en oslagbar kombination!

Haha.. Polisen i slutet var ju den som tidigare jagade en "frän" junior som försökte smita från honom genom att köra som en idiot genom Boden.

Var ett tag en het debatt kring den personen som genom en kompis beklagade sig beträffande polisens jakt

Det hade ju varit extra roligt att se om glinen börjat bråka med Kia som han kallas(polisen), Kia är rätt duktig när det gäller "handgemäng":D

Fulla "glin" är nog lika tuffa var man än ser dem i landet, det är nog mest dialekten som gör att vissa skrattar extra:tungan

Henken skrev:
2511170 Jag såg en rolig grej för en massa år sedan i Piteå också. Några stycken skulle spöa en annan, ena killen har ett utpräglat latino-usteende & säger på bruten Norrländska/invandrar-dialekt. Hördö, ska ja knylla dig. Blanda norrländska & rinkeby-svenska så får du en oslagbar kombination!
Den är oslagbar.. Fick erfara liknande i våras i Piteå då jag körde hem R1an från Luleå. Mötte några nysvenskar på statoil Piteå, som skulle knylla mig på E4an södergående, med deras M5a :rofl

mini-knutten skrev:

Kolla på den här också:

- Arg kärring
- Fjortis #1
- Fjortis #2

d värsta av allt är att jag känner igen en utav killarna i filmen, tror jag. han kommer dock inte härifrån!

IronMike skrev:
2511450 Den är oslagbar.. Fick erfara liknande i våras i Piteå då jag körde hem R1an från Luleå. Mötte några nysvenskar på statoil Piteå, som skulle knylla mig på E4an södergående, med deras M5a :rofl

Den senaste M5:an med 507hk?:slicka
Skulle inte tro det iofs:rolleyes:

!ante skrev:
2511473 d värsta av allt är att jag känner igen en utav killarna i filmen, tror jag. han kommer dock inte härifrån!

jag kräver insiderinfo :pannkyss

Är faktiskt lite nyfiken på hur man lyckas få folk i grannskapet så förbannade. :näsblod

*/ ?>
Back