ceasar
Vivi Ducati
Jag ska köra min hoj från Jönköping till Stockholm på onsdag och vägrar att köra motorvägen. Är det någon som har några bra tips på trevliga vägar som inte innebär en alltför lång omväg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Precis det jag tänkte på med, kör riksvägarna det är ju klart ingen kurvorgie.Jonnybravo skrev:Du kan ju alltid köra på andra sidan om vättern. Där har du lite mer varierad väg...
![]()
ceasar skrev:Jag ska köra min hoj från Jönköping till Stockholm på onsdag och vägrar att köra motorvägen. Är det någon som har några bra tips på trevliga vägar som inte innebär en alltför lång omväg?
ceasar skrev:Jag ska köra min hoj från Jönköping till Stockholm på onsdag och vägrar att köra motorvägen. Är det någon som har några bra tips på trevliga vägar som inte innebär en alltför lång omväg?

Stark skrev:Här har du en bra väg: Jönköping-Ödeshög-Mantorp-Söderköping-Färjan till Kolmården-Nyköping-Studsvik-Södertälje-225:an mot Nynäshamn-Slingerbulten mot Tungelsta-Nynäsvägen mot Sthlm. Trevlig resa.
Låter niceStark skrev:Här har du en bra väg: Jönköping-Ödeshög-Mantorp-Söderköping-Färjan till Kolmården-Nyköping-Studsvik-Södertälje-225:an mot Nynäshamn-Slingerbulten mot Tungelsta-Nynäsvägen mot Sthlm. Trevlig resa.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |