Rolig tråd som totalt spårar ur...

PÅminner ju faktiskt om killen som ville ha en brud bakpå här på forumet, han med stora hunden som avatar som ogillade "svennefjantar". :rofl

Markus skrev:
PÅminner ju faktiskt om killen som ville ha en brud bakpå här på forumet, han med stora hunden som avatar som ogillade "svennefjantar". :rofl

Han kommer jag ihåg! En av de klasiska personerna här på forumet :hihi

Det här är nog den mest spårade tråd jag någonsin sett, en kille blir häcklad med ps'ade bilder över 79 sidor.. det går så långt att forummedlemmar ringer upp honom på jobbet, de letar även upp hans hemsida och börjar posta ps-verk på hans flickvän i tråden.

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=862227&page=1&pp=25

När tråden postades på zatzy var det några där som reggade sig och började moralpredika, vilket fick till följd att Sverige fick sin beskärda del av ps'ade nidbilder :rolleyes:

Edit. Fast den där tråden artade sig riktigt fint på ett litet kick :lol

Last edited:
Markus skrev:
Haha, den tanken slog mig också.

jänkarna vet vad Norrlands guld, snygga brudar, volvo och saab är för något, de börjar få en världsuppfattning vart ska det sluta, snart vet de väl vart sverige ligger också :hihi

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=862227&page=13&pp=25
http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=862227&page=16&pp=25

jojo :tomten

I'm gonna make some predictions now. This thread is such a powerful thing it will continue to exponentially grow. By 5 PM it will reach White House. By 8PM based on the popular demand the Sweden will be targeted as the next acquisition by president Bush. By this time tomorrow we will finally locate the sweden on a map and invade it. An hour later we will realize we invaded Switzerland by mistake and will quickly move on to sweden and an hour later it will be liberated and we will bring democracy to it.

hehe

Originally Posted by semabe
Shut it meatball boy, your country's only contribution to the world is IKEA.

I'd hang my head in shame. Although, the furniture is tasteful and value priced.

--------

Abba?
Dynamite
The Coca Cola Bottle
Ball bearings
the computer-mouse
the zipper
Volvo & Saab
Koenigsegg
the wrench
H&M
seatbelts for cars
a ****load of sports stars
and ofcourse Pippy Longstocking.
(thx Zara)

So there you have it. Kneel down and worship.

Ps. If the USA is so great, why do you all drive japanese cars?

Ps2. very "lol" for the pictures, when you guys aren't being busy thrashing peoples girlfriends, you are actually kinda funny.

BLIXTLÅSET TAR DÖD PÅ JÄNKARNA :lol

Wow.... this is great!

You bastards invented the zipper? wow. do you have any idea how many guys shlongs live in fear of that god forsaken invention?

:lol

Quote:
Originally Posted by T-H
Witch country has the fattest people?

Dont kasta sten in the glashus, hahaha

*** can we get a translation please

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=862227&page=20&pp=25

nu börjar det spåra ur :rofl :rofl :rofl

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=862227&page=21&pp=25
you might as well go join those terrorists.

most countries are jealous of the US and tis success (we've only been around for 250 years yet are the most powerful country in the world)

everyone hates us for it

MODS, can we get a ban on sweden here?

we should IP ban all of sweden

dang, sweden has mobilized!!11 You are the ultimate douchebag

blir det krig nu :rolleyes:

Originally Posted by lasertomten
you have 70 CITIES with bigger population than sweden, yet sweden are the third biggest musicexport... bah, you are not superior in any other way then weapons, wheight and drugs...

haha :lol

Originally Posted by Protege Menace

and tell me swedes. if you're country is SO ****IGN GREAT why did my ancestors (and THOUSANDS of others) LEAVE sweden to COME TO AMERICA?

and why do people CONTINUE to immigrate here?

/thread

-----

Well, it must bee the hookers

....And off course, your Big Mac's

whwahhahah :D

EVERYBODY STOP

with all the Sweden vs. US childish fighting... this thread has nothing to do with that, and it's just going to get locked if you don't knock it off...

Seriously... everybody grow up, and quit fighting like 12 year old internet warriors...

Last edited:
Carcass skrev:
När tråden postades på zatzy var det några där som reggade sig och började moralpredika, vilket fick till följd att Sverige fick sin beskärda del av ps'ade nidbilder :rolleyes:

Edit. Fast den där tråden artade sig riktigt fint på ett litet kick :lol

:rofl :rofl
ban3dc.jpg

Markus skrev:
Påminner ju faktiskt om killen som ville ha en brud bakpå här på forumet, han med stora hunden som avatar som ogillade "svennefjantar". :rofl
Hähä, vilken skön snubbe. Fast cyklisterna tycker jag hade ett väldigt stort tålamod. Den kåta killen med hundavataren här fick ju det han förtjänade ganska omgående. Fast det var väl nån brud som åkte ner och träffade honom, jag minns inte.
Jag förmodar att hon var blond.

Freddy82 skrev:
Fattade aldrig vad som var grejen med det där? nån som vet vad det började med, handlar om?

Det var en kille som photoshoppa ihop en bild på sin bil med en massa text om vilken cool streetracer han var. Alla andra började hacka på honom och drev nåt fruktansvärt med honom. Jag tyckte det var lite småkul. Tillslut hittade dom en massa bilder på han och hans flickvän från andra sidor och började photoshoppa hej vilt, dom började också med rena personangrepp. Det hela började spåra ur på allvar när en kille från Zatzy gick in försökte rädda honom och få dom att sluta mobba honom. Han påstod även att hela Zatzy stog bakom honom i detta. Sedan försökte svenskarna läxa upp jänkarna och drog upp saker som 9/11 och Katrina. Detta resulterade i att Zatzy blev spammat av jänkarna och alla svenskar som skrev på det amerikanska forumet fick varningar på zatzy. Sverige blev legendariskt på Scooby forumet och numera har dom även en svensk dag där.

Andyman_se skrev:
Sverige blev legendariskt på Scooby forumet och numera har dom även en svensk dag där.

Med tanke på att första inlägget är från 10-10-2005 så känns det som om Svenskdagen måste komma ganska ofta för att man ska kunna kalla det "numera" - en gång per månad?

Markus skrev:

Jag som trodde att jag sett det mesta på SH... Närvar detta? Finns det nån länk?

Freddy82 skrev:
Fattade aldrig vad som var grejen med det där? nån som vet vad det började med, handlar om?
Bara någon post efter förstaposten ligger det en quote med orginalinlägget, killen hade alltså ps'at ihop en bild på sig själv samt lite uppspaltade kännetecken för en "striiträjser"..
De tyckte han var en fjant och började modda hans bild o sen spårade det friskt.

*/ ?>
Nyheter
Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Back